Loyaliteit en vertrouwen – niet alleen belangrijk in relaties
Beschikbaar on-demand
Over deze webinar
Wat zorgt ervoor dat consumenten trouw blijven aan merken?
Samen met Zendesk leggen we je uit waarom loyaliteit en vertrouwen niet alleen onmisbaar zijn binnen persoonlijke relaties, maar ook binnen de relatie tussen bedrijven en consumenten.
In dit dertig minuten durende webinar Loyaliteit en vertrouwen – niet alleen belangrijk in relaties gaan we in op hoe je loyaliteit en vertrouwen opbouwt bij je klanten door te luisteren en je communicatie- en feedbackproces te verbeteren. Luister en leer!
Tijdens dit webinar bespreken we:
- het belang van vertrouwen – 81% van de consumenten vindt het door tegenstrijdige informatie moeilijk om te achterhalen of een bedrijf betrouwbaar is;
- waarom loyale klanten belangrijker zijn dan enthousiaste klanten;
- hoe je je externe en interne samenwerking en communicatie kunt verbeteren;
- hoe je kunt luisteren naar en leren van je klanten.
Bonus:
Exclusief voor dit webinar delen we ook de beste en slechtste ervaringen van MAMALOVES op het gebied van vertrouwen en loyaliteit.
Komt het tijdstip niet goed uit? Dan sturen we je na afloop de opname per e-mail — dus meld je aan!
Sprekers

Olivier-César De Clercq
Senior E-Reputation Consultant, Trustpilot

Gilles Herweijer
Senior Account Manager,
Zendesk
Hartelijk dank voor uw registratie! Kijk in uw e-mail of u een bericht hebt ontvangen met daarin uw unieke registratiebevestiging.