2021 CX Trends:
Benelux fireside chat met Zendesk klant Any Lamp
Beschikbaar on-demand
Over deze webinar
Het Customer Experience (CX) Trends Report 2021 is het resultaat van internationaal onderzoek naar klantenservice, uitgevoerd door Zendesk. Het rapport laat zien dat in de Benelux is het aantal verzoeken aan de klantenservice met 20% is gestegen sinds de start van de pandemie.
Duidelijk is dat de basisprincipes van zakendoen grotendeels hetzelfde blijven, maar dat de behoefte om op een meer dynamische manier met klanten om te gaan, steeds groter wordt. Dit betekent investeren in de mogelijkheden voor klantenservicemedewerkers, het trainen van de supportteams en een beter begrip van de klantcontext, zodat bedrijven zich kunnen blijven onderscheiden van hun concurrenten.
In deze fireside chat gaan Zendesk klant Any Lamp, Zendesk partner Pluscloud en Senior Solutions Consultant Alex Dorweiler, verder in op de vraag hoe Any Lamp ingespeeld heeft op deze trends. Denk hierbij aan onderwerpen zoals:
Is er een toename in supportaanvragen of verkoop?
Tips & Tricks om de druk op de agents te verlichten?
Tips & Tricks over de integratie van social media kanalen als onderdeel van de klantenservice?
Hoe kan selfservice de last voor klanten en agents verlicht?
Hoe kan AI of chatbots in een strategie geïntegreerd worden?
Spreker
Alexander Dorweiler
Senior Solutions Consultant, Zendesk