Overslaan naar belangrijkste inhoud

Messaging

Verbeter live chat met messaging

Klanten die hulp zoeken, verwachten die snel te krijgen. Met Zendesk Messaging is support altijd binnen handbereik, via een widget op je website of je mobiele app. Laat klanten hulp krijgen zonder dat ze hoeven wachten, zichzelf moeten herhalen of opnieuw moeten beginnen.

VOORDELEN

Gemaakt voor betere gesprekken

Maak service gemakkelijker

Ontmoet klanten waar ze zijn met omnichannel-support via web-, mobiele en sociale kanalen, zodat je tickets altijd op tijd kunt oplossen.

Een centrale workspace 
voor supportmedewerkers

Laat supportmedewerkers persoonlijke service bieden door gesprekken, kanalen en klantendata naadloos samen te voegen in één workspace.

Schaal eenvoudig 24/7
support op met AI agents

Met messaging kun je AI agents inzetten om je veelgestelde vragen te automatiseren, problemen te routeren en 24/7 klantenservice te bieden, alles in slechts drie klikken.

Verminder de wachttijden

84% van de CX-leiders vindt hun reactiesnelheid uitstekend, maar slechts 39% van de klanten is het daarmee eens. Gebruik messaging om dit op te lossen. Snelle, naadloze gespreksgerichte support, aangedreven door AI en altijd beschikbaar.

MESSAGING

Alles wat je nodig hebt voor support, wanneer en waar dat nodig is

Pas het uiterlijk, de stijl en de toon van je widget aan zodat deze bij je merk past. Creëer een samenhangende klantervaring op het web, mobiele apparaten en sociale kanalen.

Verhalen van klanten

FourSeasons
“Dat is het mooie aan messaging, want het gaat om gesprekken. En zodra je overstapt naar gesprekken, verandert dat de hele dynamiek en de interactie met je gasten...”

Marco Trecroce

Chief Information Officer bij Four Seasons Hotels and Resorts

Lees het klantverhaal

MESSAGING VOOR SERVICEVERLENING AAN MEDEWERKERS

Maak het eenvoudig voor 
werknemers om hulp te krijgen

Geef werknemers snel gespreksgerichte support wanneer en waar dat nodig is. Of het nu gaat om HR-advies of IT-hulp, gebruik AI agents om 24/7 gepersonaliseerde support te bieden via de kanalen die je team het liefste gebruikt.

Veelgestelde vragen

Beide! Messaging ondersteunt realtime sessies voor snelle hulp én doorlopende asynchrone gesprekken, zodat klanten kunnen chatten in hun eigen tempo en supportmedewerkers flexibel kunnen blijven.

Probeer Zendesk vandaag