Overslaan naar belangrijkste inhoud

Serviceovereenkomst inschrijving doorverkopers

We have updated the terms applicable to the customers of Zendesk resellers which we refer to as the “Subscription Services Agreement.” If You are a new Subscriber, then this Subscription Services Agreement will be effective as of June 2, 2020. If You are an existing Subscriber, We are providing You with prior notice of these changes which will be effective as of July 2, 2020. For the prior version of Our Subscription Services Agreement, please click here.

SUBSCRIPTION SERVICES AGREEMENT
APPLICABLE TO CUSTOMERS OF ZENDESK RESELLERS

You (“Subscriber,” “You,” “Your” or related terms) are acquiring a subscription to a Service (as defined below) operated by Zendesk from an unrelated third party authorized to sell such subscriptions (“Reseller”) under a separate agreement with Zendesk (“Reseller Agreement”). In addition to any terms and conditions related to Your use of the Service pursuant to any agreement by and between You and the Reseller, this Agreement contains the terms and conditions that govern Your access to and use of the Service. Zendesk is an express beneficiary of this Agreement, and in acquiring a subscription to the Service, You expressly acknowledge and agree that Zendesk shall have the right to enforce this Agreement against You and that this Agreement constitutes the entire agreement and supersedes any and all prior agreements between You and Zendesk with regard to Your subscription to the Service or Your access to or use thereof under this Agreement and Your agreement between You and the Reseller.

Door het accepteren van deze overeenkomst, ofwel door het toegang krijgen tot/gebruiken van een dienst, of door agenten of eindgebruikers te autoriseren of toe te staan een dienst te gebruiken of toegang ertoe te hebben, stemt u ermee in gebonden te zijn aan deze overeenkomst vanaf de datum van een dergelijke toegang tot/gebruik van de dienst (de ‘’Ingangsdatum’’).Als u deze overeenkomst aangaat namens een bedrijf, organisatie of andere rechtspersoon (een ‘’Entiteit’’), stemt u in met deze overeenkomst namens die entiteit en verklaart u aan Zendesk dat u de bevoegdheid heeft om een dergelijke entiteit en diens gelieerde ondernemingen aan deze overeenkomst te binden, in welk geval de termen ‘’abonnee’’, ‘’u’’, ‘’uw’’ of een gerelateerde term met hoofdletter verwijzen naar een dergelijke entiteit en diens onderaannemingen.Als u niet over een dergelijke bevoegdheid beschikt, of als u niet instemt met deze overeenkomst, moet u geen gebruik maken van de diensten of het gebruik ervan autoriseren.

Inhoudsopgave:

Algemene voorwaarden:

  1. Toegang tot de diensten
  2. Gebruik van de diensten
  3. Cancellation and Termination
  4. Vertrouwelijke informatie
  5. Eigendom en beveiliging van servicegegevens
  6. Privacypraktijken
  7. Tijdelijke opschorting
  8. Niet-Zendesk diensten
  9. Gratis proefperiodes
  10. Bètadiensten
  11. Intellectuele-eigendomsrechten
  12. Verklaringen, garanties en disclaimers
  13. Vrijwaring
  14. Beperking van aansprakelijkheid
  15. Services van derden
  16. Toewijzing, gehele overeenkomst en wijziging
  17. Scheidbaarheid
  18. Export Compliance and Restrictions
  19. Verhouding tussen de partijen
  20. Mededeling
  21. Geldend recht
  22. Bepalingen inzake eindgebruik door de federale overheid
  23. Anti-Corruption
  24. Voortbestaan
  25. Definities

Supplemental Terms and Conditions:

  1. Exhibit A: Region-Specific Terms
  2. Exhibit B: Consulting Services

GENERAL TERMS AND CONDITIONS