Ticket Field Manager

Allow an admin to configure ticket fields to be required, hidden, or made read-only.

(7)

The Ticket Field Manager app enables an administrator to quickly hide, require, or make read-only certain ticket fields in the agent interface.

Some of the fields available include:

  • requester
  • assignee
  • collaborator
  • sharedWith
  • status
  • ticket_form_id (the ticket form dropdown)
  • tags
  • type
  • priority
  • problem
  • custom_field_ID (e.g. custom_field_1234)

By enabling this app, you agree to the Built by Zendesk Terms of Use.

Informatie over app

Werkt met
support
Ticketing System
Auteur
Zendesk
Versie
2.2.0
Prijs (USD)
Free

Apps worden rechtstreeks in je account geïnstalleerd.

Wat mensen zeggen

4.0

(7)

Heb je de app geïnstalleerd?

We ontvangen graag feedback. Schrijf als eerste een beoordeling.

Publiceer je app in de Marketplace

Ontdek wat er nodig is om jouw app in de digitale schappen te krijgen