-
19 januari 2023
Meeslepende CX is de nieuwe manier om klanten te winnen en te behouden
-
8 september 2022
Stijgende klantverwachtingen maken exceptionele service de standaard
-
11 mei 2022
Zendesk luidt het tijdperk van conversational CRM in
-
28 januari 2022
Meer dan de helft van consumenten heeft het gevoel dat service bijzaak is
-
11 oktober 2021
Onderzoek van Zendesk: volwassen customer experience leidt tot veerkracht, omzetgroei en behoud van personeel
-
2 februari 2021
Zendesk presenteert nieuwe Suite met krachtige messaging-functies
-
21 januari 2021
Onderzoek Zendesk: zakelijk succes in 2021 hangt af van het leveren van uitzonderlijke customer experience
-
15 december 2020
Zendesk is het eerste platform voor customer experience dat zich aansluit bij het Unity Verified Solutions Partner Program
-
11 november 2020
Zendesk en WhatsApp werken samen om krachtige ‘conversational experiences’ mogelijk te maken
-
8 oktober 2020
Onderzoek van Zendesk en Enterprise Strategy Group toont aan dat focus op customer experience voorwaarde voor groei is
-
25 augustus 2020
Zendesk introduceert geavanceerde realtime analytics-oplossing
-
4 maart 2020
Zendesk breidt CRM-platform Sunshine uit om compleet klantbeeld te leveren
-
4 maart 2020
Zendesk breidt Service-First CRM-oplossingen uit om klantervaring te transformeren
-
15 januari 2020
Onderzoek Zendesk: service heeft sterke invloed op customer loyalty
-
3 oktober 2019
Zendesk introduceert de toekomst van conversational business met Sunshine Conversations
-
12 juni 2019
Zendesk zorgt voor betere self-service ervaring met nieuwe AI-functies
-
18 november 2018
Zendesk lanceert Sunshine, een open en flexibel CRM-platform
-
13 november 2018
Zendesk introduceert salesforce-automatiseringstool Zendesk Sell
-
17 mei 2018
Zendesk lanceert Omnichannel Suite voor een geïntegreerde klantervaring