Optimize your support operations as you scale

Customer expectations are constantly evolving. Keep up with them by making sure your customer support operations are in tip-top shape.

Zendesk Support Enterprise-plan

Met het Zendesk Support Enterprise-plan beschikt je bedrijf over de middelen die je nodig hebt om je supportactiviteiten te optimaliseren terwijl je opschaalt.

Flexibiliteit

Customize your support solution to fit the diverse needs across your business with features like contextual workspaces and custom resources.

Met contextuele werkruimten kunt u de productiviteit van uw agenten maximaliseren door unieke ticketinterfaces te maken die de juiste formulieren, macro's en apps weergeven op basis van het voorliggende ticket. (momenteel als bètaversie.)

Support Enterprise Plan

Geavanceerde workflow

Set up, maintain, and change your support operations with ease with advanced features like skills-based routing, ticket forms, and premium sandbox.

Met Op vaardigheden gebaseerde routering zorgt u ervoor dat het juiste ticket bij de juiste agent komt, zodat die efficiënter door zijn dagelijkse workflow kan navigeren.

Geavanceerde workflow

Samenwerking stroomlijnen

Keep internal and external teams on the same page with tools like the Collaboration add-on, which includes light agents and side conversations.

Met Zijgesprekken kunnen agenten gemakkelijk informatie delen, een reactie vragen of processen in gang zetten met andere interne en externe teams.

zen support

Verantwoordelijkheid

Keep team members accountable by giving certain roles the right account permissions. Easily audit changes made to your Support instance with features like custom roles and audit logs.

Met Aangepaste rollen kunt u uw agenten bepaalde machtigingen geven, zodat zij de tickets kunnen zien die op hun betrekking hebben.

zen support

Wereldmerken in het Support Enterprise-plan

global brands on zen support

Northmill Bank

Northmill Bank + Zendesk: omnichannel, personalized, scalable support

"Zendesk lets us anticipate what customers want, quickly solve their problems, and help customers help themselves. Even though they can always call us and we pick up the phone in around 41seconds."

Simon Nilsson

Chief Commercial Officer

Read customer story

Profiteer van meer kennis

Blijf de wereld van communitysoftware en kennisbanken verkennen.