Start
Enterprise
Uw supportactiviteiten
optimaliseren terwijl u opschaalt

Uw supportactiviteiten
optimaliseren terwijl u opschaalt

Verwachtingen van klanten veranderen voortdurend.
Houd ze bij door uw klantenserviceactiviteiten op orde te hebben.

Zendesk Support Enterprise-plan

Met het Zendesk Support Enterprise-plan beschikt uw uw bedrijf over de middelen die u nodig hebt om uw supportactiviteiten te optimaliseren terwijl u opschaalt.

Flexibiliteit

Pas uw supportoplossing aan de behoeften van uw bedrijf aan met functies zoals Contextuele werkruimten en Aangepaste bronnen.

Met contextuele werkruimten kunt u de productiviteit van uw agenten maximaliseren door unieke ticketinterfaces te maken die de juiste formulieren, macro's en apps weergeven op basis van het voorliggende ticket. (momenteel als bètaversie.)

Optimaliseer uw supportactiviteiten terwijl u opschaalt

Geavanceerde workflow

Stel supportactiviteiten in, en onderhoud en wijzig deze heel gemakkelijk met geavanceerde functies zoals Op vaardigheden gebaseerde routering, Ticketformulieren en Premium-sandbox.

Met Op vaardigheden gebaseerde routering zorgt u ervoor dat het juiste ticket bij de juiste agent komt, zodat die efficiënter door zijn dagelijkse workflow kan navigeren.

Samenwerking stroomlijnen

Laat interne en externe teams samenwerken met behulp van de add-on Samenwerking, waarin de functie Light agenten en de functie Zijgesprekken zijn opgenomen.

Met Zijgesprekken kunnen agenten gemakkelijk informatie delen, een reactie vragen of processen in gang zetten met andere interne en externe teams.

Verantwoordelijkheid

Houd teamleden verantwoordelijk voor wat ze doen door bepaalde rollen de juiste accountmachtigingen te geven. Keur wijzigingen die in uw exemplaar van Support worden aangebracht gemakkelijk goed met functies zoals Aangepaste rollen en Auditlogs.

Met Aangepaste rollen kunt u uw agenten bepaalde machtigingen geven, zodat zij de tickets kunnen zien die op hun betrekking hebben.

Wereldmerken in het Support Enterprise-plan

“Er kunnen bij ons nu meerdere teams samenwerken in één exemplaar van Zendesk, waardoor ze zich samen kunnen concentreren op hun vakgebied. Met het Support Enterprise-plan kunnen wij efficiënter en voordeliger opschalen, zonder dat dit ten koste gaat van onze servicekwaliteit.”

Jess Winkelman

Directeur klantenservice

Meer informatiebronnen

  • OVERZICHT VAN SUPPORT ENTERPRISE-PLAN

    95% van de klanten die zijn geüpgraded naar Support Enterprise zegt dat de complexiteit van hun supportactiviteiten met tot wel 75% is afgenomen.

    Meer informatie
  • Aanbevolen werkwijzen

    Ontdek wat Zendesk General Manager, David Williams, vertelt over servicetrends bij klanten en hoe u het Support Enterprise-plan optimaal gebruikt.

    De webinar bekijken