Overslaan naar belangrijkste inhoud

IT-servicemanagement

Krachtige ITSM, gemakkelijk gemaakt

Stroomlijn IT-service met een intuïtief platform en agentic AI voor snellere oplossingen. Zorg dat IT-teams en de medewerkers die zij helpen, efficiënt kunnen werken, zodat er meer tijd overblijft voor werk met echte impact.

Voordelen

IT-support die flexibel is, schaalbaar blijft en je teams versterkt

Service met focus op werknemers

Bied je werknemerseen vlotte, gepersonaliseerde support. Los problemen sneller op via één centrale, AI-gedreven workspace.

AI-gedreven schaalbaarheid

Voldoe aan de stijgende vraag zonder inzet van extra personeels door intuïtieve, door AI-gedreven selfservice te implementeren.

Ongeëvenaarde flexibiliteit

Blijf de veranderende eisen op de werkplek voor met een flexibele, eenvoudig te integreren ITSM-oplossing die met je meegroeit.

Operationele veerkracht

Bescherm je bedrijf tegen verstoringen met proactieve inzichten, gestandaardiseerde workflows en naadloze samenwerking.

IT-serviceoplossing die werknemers centraal stelt

Bied een moderne en intuïtieve IT-servicedesk aan

Een screenshot van iemand die interactie heeft met een chatbot
Diagram met workflows
Versnel het oplossen van incidenten en het afhandelen van verzoeken

Verzamel elke taak, ticket en aanvraag in één AI-gedreven workspace. Koppel kritieke toepassingen met kant-en-klare integraties, zodat je team geen tijd kwijt is aan het schakelen tussen systemen.

Een screenshot van iemand die interactie heeft met een chatbot

AI-gedreven schaalbaarheid

Schaal verantwoord op met 24/7 AI-gedreven selfservice

Zorg dat werknemers en IT-teams zichzelf kunnen helpen

Bied werknemers een gebruiksvriendelijk(e) servicecatalogus en helpcentrum. Geef supportteams toegang tot een slimme kennisbank die automatisch relevante artikelen en standaard operationele procedures (SOP) aanbiedt.

Laat AI agents het zware werk opknappen

Laat autonome AI agents, aangedreven door toonaangevende agentic technologie, veelvoorkomende verzoeken end-to-end oplossen, zodat je IT-team tijd heeft voor andere dingen. Implementeer binnen enkele minuten en behoud de volledige controle over workflows.

Ongeëvenaarde flexibiliteit

Verbeter de operationele snelheid en flexibiliteit

Automatiseer ITSM-workflows zonder tussenkomst van developers

Automatiseer zowel menselijke als AI-workflows met aanpasbare tools zonder code en kant-en-klare integraties.

Zorg voor hoogwaardige service en continue verbetering

Handhaaf hoge servicenormen met kant-en-klare rapportages, gepersonaliseerde SLA’s, auditsporen en AI-gedreven inzichten.

Voldoe aan alle verplichtingen op het gebied van privacy, beveiliging en compliance

Bouw vertrouwen op bij werknemers en bescherm hun gegevens met hoogwaardige beveiliging en compliance checks.

Operationele veerkracht

Stroomlijn probleem- en verandermanagement

Proactief risico’s identificeren voordat ze escaleren. Standaardiseer en automatiseer workflows, en maak naadloze samenwerking tussen teams mogelijk, geholpen door een intelligente copilot om je IT-activiteiten efficiënt, compliant en betrouwbaar te houden.

Integraties

Verbind essentiële systemen

Integreer je bestaande techstack binnen enkele minuten met Zendesk. Maak naadloos verbinding met Slack, Microsoft Teams, Outlook, Okta, JIRA, PagerDuty, NinjaOne en meer dan 1200 andere apps en integraties.

Klantverhalen

Saretec
“Sinds we naar Zendesk zijn overgestapt, hebben we de gemiddelde tijd tot de eerste reactie gehalveerd terwijl we twee keer zoveel tickets afhandelen.”

Laurent Bourdeau

Support and Logistics Manager bij Saretec

Lees het klantverhaal

Veelgestelde vragen

Alles wat je nodig hebt om geweldige werknemersservice te bieden: tools voor selfservice, slimme automatisering en casemanagement.

IT-service is eenvoudiger met Zendesk