Stroomlijn IT-service met een intuïtief platform en agentic AI voor snellere oplossingen. Zorg dat IT-teams en de medewerkers die zij helpen, efficiënt kunnen werken, zodat er meer tijd overblijft voor werk met echte impact.
IT-support die flexibel is, schaalbaar blijft en je teams versterkt
Service met focus op werknemers
Bied je werknemerseen vlotte, gepersonaliseerde support. Los problemen sneller op via één centrale, AI-gedreven workspace.
AI-gedreven schaalbaarheid
Voldoe aan de stijgende vraag zonder inzet van extra personeels door intuïtieve, door AI-gedreven selfservice te implementeren.
Ongeëvenaarde flexibiliteit
Blijf de veranderende eisen op de werkplek voor met een flexibele, eenvoudig te integreren ITSM-oplossing die met je meegroeit.
Operationele veerkracht
Bescherm je bedrijf tegen verstoringen met proactieve inzichten, gestandaardiseerde workflows en naadloze samenwerking.
IT-serviceoplossing die werknemers centraal stelt
Bied een moderne en intuïtieve IT-servicedesk aan
Verzamel elke taak, ticket en aanvraag in één AI-gedreven workspace. Koppel kritieke toepassingen met kant-en-klare integraties, zodat je team geen tijd kwijt is aan het schakelen tussen systemen.
Bied werknemers vlotte en directe support op de kanalen die zij het liefst gebruiken – of dat nu e-mail, Slack of Microsoft Teams is.
Integreer je HRIS om belangrijke werknemerscontext te verzamelen, waardoor je gepersonaliseerde service kunt bieden die meegroeit met je personeel.
Met AI worden tickets automatisch geclassificeerd, geprioriteerd en naar de juiste medewerker geleid, zodat problemen sneller worden opgelost.
AI-gedreven schaalbaarheid
Schaal verantwoord op met 24/7 AI-gedreven selfservice
Zorg dat werknemers en IT-teams zichzelf kunnen helpen
Bied werknemers een gebruiksvriendelijk(e) servicecatalogus en helpcentrum. Geef supportteams toegang tot een slimme kennisbank die automatisch relevante artikelen en standaard operationele procedures (SOP) aanbiedt.
Laat AI agents het zware werk opknappen
Laat autonome AI agents, aangedreven door toonaangevende agentic technologie, veelvoorkomende verzoeken end-to-end oplossen, zodat je IT-team tijd heeft voor andere dingen. Implementeer binnen enkele minuten en behoud de volledige controle over workflows.
Ongeëvenaarde flexibiliteit
Verbeter de operationele snelheid en flexibiliteit
Automatiseer ITSM-workflows zonder tussenkomst van developers
Automatiseer zowel menselijke als AI-workflows met aanpasbare tools zonder code en kant-en-klare integraties.
Zorg voor hoogwaardige service en continue verbetering
Handhaaf hoge servicenormen met kant-en-klare rapportages, gepersonaliseerde SLA’s, auditsporen en AI-gedreven inzichten.
Voldoe aan alle verplichtingen op het gebied van privacy, beveiliging en compliance
Bouw vertrouwen op bij werknemers en bescherm hun gegevens met hoogwaardige beveiliging en compliance checks.
Operationele veerkracht
Stroomlijn probleem- en verandermanagement
Proactief risico’s identificeren voordat ze escaleren. Standaardiseer en automatiseer workflows, en maak naadloze samenwerking tussen teams mogelijk, geholpen door een intelligente copilot om je IT-activiteiten efficiënt, compliant en betrouwbaar te houden.
Integraties
Verbind essentiële systemen
Integreer je bestaande techstack binnen enkele minuten met Zendesk. Maak naadloos verbinding met Slack, Microsoft Teams, Outlook, Okta, JIRA, PagerDuty, NinjaOne en meer dan 1200 andere apps en integraties.
“We streven er voortdurend naar om onze collega’s een betere ervaring te bieden als ze ergens hulp bij nodig hebben, en Zendesk is daar heel belangrijk voor. Het leveren van een kwaliteitservaring heeft de hoogste prioriteit.”
Adam Bruce
Head of Product – Service Desk, Help and Automation, Tesco
“Sinds we naar Zendesk zijn overgestapt, hebben we de gemiddelde tijd tot de eerste reactie gehalveerd terwijl we twee keer zoveel tickets afhandelen.”
“We onderzoeken hoe we AI kunnen inzetten voor al onze processen. We verwachten dan ook dat ons gebruik van Zendesk de komende jaren exponentieel zal toenemen.”
“Alles wat we nodig hebben, staat nu op één plek, van een organigram tot instructies over het aanmaken van een nieuwe donateur. Dankzij Zendesk kunnen we efficiënt samenwerken, rapporteren over onze oplostijden en artikelen aanbevelen om anderen sneller te helpen bij het oplossen van problemen.”
Katina Durrent
Assistant Director of IT Support bij het Leger des Heils
“We streven er voortdurend naar om onze collega’s een betere ervaring te bieden als ze ergens hulp bij nodig hebben, en Zendesk is daar heel belangrijk voor. Het leveren van een kwaliteitservaring heeft de hoogste prioriteit.”
Adam Bruce
Head of Product – Service Desk, Help and Automation, Tesco
“Sinds we naar Zendesk zijn overgestapt, hebben we de gemiddelde tijd tot de eerste reactie gehalveerd terwijl we twee keer zoveel tickets afhandelen.”
“We onderzoeken hoe we AI kunnen inzetten voor al onze processen. We verwachten dan ook dat ons gebruik van Zendesk de komende jaren exponentieel zal toenemen.”
“Alles wat we nodig hebben, staat nu op één plek, van een organigram tot instructies over het aanmaken van een nieuwe donateur. Dankzij Zendesk kunnen we efficiënt samenwerken, rapporteren over onze oplostijden en artikelen aanbevelen om anderen sneller te helpen bij het oplossen van problemen.”
Katina Durrent
Assistant Director of IT Support bij het Leger des Heils
“We streven er voortdurend naar om onze collega’s een betere ervaring te bieden als ze ergens hulp bij nodig hebben, en Zendesk is daar heel belangrijk voor. Het leveren van een kwaliteitservaring heeft de hoogste prioriteit.”
Adam Bruce
Head of Product – Service Desk, Help and Automation, Tesco
We nemen beveiliging serieus. Dankzij professionele beveiligingsfuncties, regelmatige audits en best practices uit de branche blijven je vertrouwelijke gegevens beschermd.
Perfect, dan ben je al halverwege. Gebruik hetzelfde vertrouwde platform voor werknemersservice en ga sneller aan de slag. Je team weet al hoe het werkt en je bespaart tijd en kosten bij de implementatie. Praat met Sales over het toevoegen van werknemersservice.