Talk Partner Edition
Integreer een bestaande callcenteroplossing in Zendesk Support met Talk Partner Edition en de CTI-toolkit van Zendesk
Telefonie + tickets = alles-in-één support
Geef de productiviteit van uw agenten een impuls
Stel agenten in staat telefonische oproepen te accepteren vanuit één supportplatform met tijdbesparende functies zoals het automatisch maken van tickets en CTI-pop-ups.
Krijg inzicht in supportactiviteiten
Centraliseer rapportages over al uw supportkanalen met oproepgegevens in ticketvelden.
Lever consistente, persoonlijke support
Roep de eerdere service-interacties van de beller via alle kanalen op.
Snel aan de slag
Ga snel aan de slag met de meer dan 70 kant-en-klare telefonie-apps die u rechtstreeks als plug-in in het Zendesk-ticketsysteem kunt installeren.
Bekijk ze allemaal
Integrate it
Get under the hood with Zendesk’s powerful CTI Toolkit —JSON based REST APIs — to integrate your own call center.
Read our guide

Door Talkdesk in Zendesk te integreren beschikken onze agenten over de middelen en informatie die ze nodig hebben om elke klant een echt gepersonaliseerde ervaring te bieden en merkloyaliteit op te bouwen. Met deze integratie kunnen wij de agentextensies van Talkdesk gebruiken, zodat klanten gemakkelijk contact kunnen maken met hun persoonlijke Edmunds Car Shopping Advisor - allemaal met Zendesk als ons supportticketsysteem.
Justin Smith
Edmunds.com
Meer informatiebronnen
Check out our featured partners
-
Amazon Connect
Cloud-based contact center solution
Meer informatie -
Five9
Geavanceerde contactcentersoftware in de cloud
Meer informatie -
8x8
Geïntegreerde, universele communicatieoplossingen
Meer informatie -
Meer dan 70 apps
Ga naar onze Apps Marketplace voor nog meer apps. Opmerking: voor andere apps die deze CTI-mogelijkheden benutten (bijvoorbeeld voor pop-ups op het scherm), is ook Partner Edition vereist.
Ontdek het zelf