Ales op één plek

Talk Partner Edition is de zakelijke alles-in-één oplossing voor contactcenters.

Zendesk Talk-afbeelding

Geïntegreerde spraaksoftware

Je eigen inbreng

Kies de callcentersoftware die bij je past en integreer deze met Zendesk om de beste klantervaring te kunnen bieden, via welk kanaal dan ook, ongeacht hoe geavanceerd je telefonische support is.

Eén werkruimte voor alle kanalen

De juiste plaats, het juiste moment

Bied je agenten de context die ze nodig hebben om elke oproep af te handelen en laat ze de tools gebruiken waar ze al bekend mee zijn. Sluit een oproepconsole in Zendesk in, om support via spraak mogelijk te maken vanuit de werkruimte waarin ze alle andere kanalen beheren.

Vooraf gebouwde integraties

Plug & Play

Ga snel aan de slag met de meer dan90 vooraf gebouwde telefonie-integraties die je rechtstreeks als plug-in in Zendesk kunt installeren. En om het je nog gemakkelijker te maken, hebben we een overzicht van onze aanbevolen telefoniepartners voor je.

Integratie van telefonie in Zendesk Talk Partner Edition
CTI-toolkit in Zendesk Talk Partner Edition

CTI-toolkit

Onder de motorkap

Integreer je eigen callcenteroplossing met de krachtige CTI-toolkit (Computer Telephony Integration) van Zendesk en op JSON (JavaScript Object Notation) gebaseerde API's.

Bouwstenen van Zendesk-klantrelaties
"Een van de grootste voordelen is dat alles gecentraliseerd is. Agenten gaan naar één bron en zien daar de hele geschiedenis van een klant, zonder dat ze hiervoor op drie verschillende plekken hoeven te kijken. Door alles samen te voegen, kunnen we onze productiviteit en prestaties verbeteren."

Joe Wang

Director of Customer Experience bij Upwork