Overslaan naar belangrijkste inhoud

Workforce engagement management

Krachtige acties voor krachtige teams

Dankzij AI-gedreven workforce engagement management blijft je team soepel draaien. Zo houd je je supportmedewerkers en klanten tevreden.

Voordelen

Verbeter de algehele kwaliteit van je support

Inspireer productiviteit

Dankzij automatische prognoses, planning en monitoring kun je je team nauwkeurig aansturen. Verminder inefficiënties en bespaar zo tijd en geld voor je hele organisatie.

Beschik eenvoudig over informatie

Met Zendesk krijg je inzichten, zoals over de naleving van planningen en oplossingstijden, zodat je precies kunt zien hoe je team presteert. Gebruik de bevindingen om serviceproblemen te voorkomen.

Zorg voor uitmuntende CX

Maak elk gesprek waardevol. 100% van de interacties, inclusief die van AI agents, wordt geëvalueerd. Ook wordt er automatisch aangegeven op welke gebieden coaching nodig is, want transparantie schept vertrouwen.

Personeelsbeheer

Krijg het volledige overzicht

Dankzij personeelsbeheer van Zendesk beschik je eenvoudig over AI-gedreven prognoses en planningen plus realtime prestatierapporten. Admins krijgen meer zichtbaarheid en begrijpen beter hoe ze supportmedewerkers kunnen inzetten.

Kwaliteitsborging

Leer van elk gesprek

Met behulp van AI houden we 100% van alle interacties in alle talen, op alle kanalen, en voor alle BPO’s en supportmedewerkers bij. Zo ontdekken we eventuele tekortkomingen en problemen, zodat je je support meteen kunt verbeteren.

Aan de slag

Probeer de tools van Zendesk voor workforce engagement management gratis uit