Overslaan naar belangrijkste inhoud

ANALYSESOFTWARE

Betere analysesoftware, snellere oplossingen

Laat Zendesk Analytics je de weg wijzen naar uitmuntende service. Optimaliseer je bedrijfsactiviteiten met intuïtieve, flexibele inzichten. Verbeter de prestaties, schaal je support op en toon impact aan, terwijl je de oplossingstijden laag houdt en de klanttevredenheid hoog blijft.

ZO WERKT ZENDESK ANALYTICS

Bied slimmere service bij
elke interactie

Optimaliseer je bedrijfsactiviteiten

Krijg een volledig beeld van alle service-interacties, zodat je workflows kunt optimaliseren en bij elke interactie meer persoonlijke, efficiënte support kunt bieden.

Verbeter je teamproductiviteit

Geef supportmedewerkers inzicht in hun eigen prestaties en laat teamleiders de productiviteit op alle kanalen volgen voor snellere oplossingen.

Betere service-ervaringen

Met flexibele analyses krijg je een beter beeld van hoe klanten en werknemers zich gedragen en waar ze knelpunten ondervinden, zodat je maatregelen kunt nemen om de gemiddelde afhandelingsduur te verkorten en de klanttevredenheid te verhogen.

Functies

Ga aan de slag met intuïtieve rapportages, speciaal ontworpen voor serviceteams

Ga snel aan de slag met kant-en-klare dashboards en dashboardsjablonen, er is geen analist voor nodig. Houd direct de metrics bij die het belangrijkst zijn voor je team, van de werkdruk tot de tevredenheid van klanten en werknemers, en breng veranderingen aan het licht die aandacht nodig hebben.

Functies

Zet data snel om in actie

Krijg een compleet beeld van je serviceactiviteiten met gegevens die voor alle kanalen en teams bij elkaar worden gebracht. Optimaliseer de personeelsbezetting, los problemen sneller op en bied een vlekkeloze service met supportmedewerkers en AI-agents.

NIEUW
NIEUW

Beoordelingen van klanten


DutchBros
Two women sitting out front of a Dutch Bros cafe holding coffee and tea
“Toen we een KPI-rapport deelden met onze leidinggevenden zetten we ons team echt op de kaart. Alle afdelingen hebben nu een beter beeld van de trends die we zien, wat handig is om verbeterplannen voor het hele bedrijf op te zetten.”

Angie Veek

Senior Director of Customer Experience

Lees het klantverhaal

Datagedreven
serviceverlening aan medewerkers

Geef interne teams zoals IT en HR met Zendesk Analytics de tools om waardevolle inzichten te krijgen in de serviceactiviteiten van werknemers. Volg belangrijke metrics zoals de oplossingstijd en CSAT om de serviceverlening te optimaliseren en de efficiëntie en de werknemerservaring te verbeteren. Gebruik aanpasbare dashboards om data te visualiseren en rapporten te delen met stakeholders, zodat het nemen van datagedreven beslissingen binnen je organisatie wordt gestimuleerd.

Til je servicedoelen naar een hoger niveau met geavanceerde inzichten

Workforce engagement management

Optimaliseer de productiviteit van je team zonder concessies te doen aan kwaliteit

Krijg een volledig beeld van de prestaties van je serviceteam met Zendesk WFM en QA analytics. Houd de activiteiten van supportmedewerkers in de gaten, volg trends in de personeelsbezetting en ontdek snel waar het misgaat. Zo kun je je supportactiviteiten verbeteren, slimmer coachen en altijd een uitmuntende service bieden.

AI agent en copilot analytics

Meet de impact van AI met kant-en-klare dashboards

Gebruik kant-en-klare rapportages om de prestaties van AI te volgen, te checken waar automatisering waarde toevoegt, kansen voor meer efficiëntie te ontdekken en de ROI van al je service-ervaringen aan te tonen.

Aan de slag

Probeer Zendesk vandaag