Overslaan naar belangrijkste inhoud

Klantervaring

Onze mensen zijn jouw mensen

Ons team heeft uitvoerige kennis en ruime ervaring op het gebied van klantenservice en een diepgaande productkennis om je te helpen een unieke klantervaring te bieden. Wij zorgen er altijd voor dat je het beste van Zendesk krijgt, van een strategische implementatie tot een service die altijd beschikbaar is.

Behaal sneller succes dankzij onze expertise

Transformeer je activiteiten en behaal sneller succes met Zendesk Professional Services. Werk met ons samen en ontvang deskundig advies voor een snelle time-to-value en onmiddellijke resultaten. Onze experts begeleiden je bij elke stap en zorgen voor soepele integratie en maximale efficiëntie.

Onze aanpak

Ons professionele serviceteam ontwerpt een oplossing die is afgestemd op je unieke bedrijfs- en klantenservicedoelen. Onze experts zoeken samen met jou naar een effectieve aanpak, ongeacht de complexiteit of urgentie. Je hebt gemoedsrust omdat je weet dat alles goed, op tijd en binnen het budget wordt opgelost. Ontdek hoe Zendesk Professional Services Github hielp bij het implementeren van aangepaste apps, marketplace API’s en een Slack-integratie voor het afhandelen van tickets.

Zo kunnen we je helpen

We ondersteunen je tijdens elke fase

Lancering

Begin je CX-reis met vertrouwen. Laat onze CX-experts je snel en goed op weg helpen met een Zendesk-implementatie die prioriteit geeft aan schaalbaarheid en strategisch procesontwerp.

Meer informatie

Optimaliseren

Verbeter je klant- en werknemerservaring. Onze experts hebben diepgaande productexpertise en werken nauw met je samen om je huidige configuratie te bekijken en nieuwe processen en mogelijkheden te identificeren om succesvol te zijn.

Meer informatie

AI-services

Behaal sneller succes met Zendesk AI voor je klantervaringen met de hulp van Zendesk-experts. Creëer een snelle time-to-value voor je AI-implementatie dankzij best practices en analyses van experts.

Meer informatie

We helpen je om je visie tot leven te brengen

Zendesk Assist

Voeg een expert van Zendesk aan je team toe zonder dat je een fulltime medewerker hoeft in te huren. Zendesk Assist voorziet je van een speciale Zendesk-adviseur om je te helpen met Zendesk-gerelateerde taken. Of het nu gaat om praktische hulp bij het configureren van je software, contextuele begeleiding, best practices bij het gebruik van onze API’s of het bouwen van apps op maat, wij staan voor je klaar.

Meer informatie

De beste klantervaringen realiseer je met Zendesk

Stanley Black & Decker logoMedidata_LargeTesco logoMailchimp_LargeBox_Large

Wat je krijgt als wij met je samenwerken

Snelle time-to-value

Beperk risico’s en versnel je time-to-value. Wij doen het zware werk zodat jij kunt profiteren van een snelle time-to-value en met vertrouwen Zendesk kunt uitrollen.

Gericht op succes op lange termijn

Transformeer je klantervaring en maak je activiteiten toekomstbestendig met onze bewezen strategieën en best practices. Wij kunnen putten uit een schat aan succesverhalen van klanten en uitgebreide ervaring en gebruiken onze inzichten om tastbare resultaten voor je bedrijf te behalen

Kennis en ervaring

Profiteer van de kennis en ervaring van onze technische experts die samenwerkten met enkele van de grootste bedrijven ter wereld. Onze experts werken met je samen zodat je team optimaal kan profiteren van Zendesk en best practices kan toepassen.

Klantverhalen

Github
“Door samen te werken met het Zendesk Services-team konden we in recordtijd overstappen op Zendesk. Ook kregen we een heleboel geweldige tools voor de klantervaring zonder dat onze teams daar een enorme technische inspanning voor hoefden te doen. Het team stelde een sterk strategisch plan op en hielp ons beter inzicht te krijgen in onze belangrijkste supportmetrics.”

Premila Anand

Director of Support Operations bij GitHub

Meer informatie

Thrasio zag een 99% snellere volledige oplossingstijd. De Zendesk Professional Services waren van cruciaal belang voor Thrasio om aan de slag te gaan op het platform en om integraties en geavanceerde workflows op te zetten.

Meer informatie

NEXT zag een daling van 15% van de gemiddelde afhandelingsduur. Dankzij de professionele diensten van Zendesk kon de multinational in de detailhandel zijn platform optimaliseren. Zo konden de flexibiliteit en efficiëntie worden verhoogd en de eigendomskosten worden verlaagd.

Meer informatie

Meer informatie

Vertel ons iets over jezelf zodat we een gesprek kunnen beginnen.