Ons team heeft uitvoerige kennis en ruime ervaring op het gebied van klantenservice en een diepgaande productkennis om je te helpen een unieke klantervaring te bieden. Wij zorgen er altijd voor dat je het beste van Zendesk krijgt, van een strategische implementatie tot een service die altijd beschikbaar is.
Transformeer je activiteiten en behaal sneller succes met Zendesk Professional Services. Werk met ons samen en ontvang deskundig advies voor een snelle time-to-value en onmiddellijke resultaten. Onze experts begeleiden je bij elke stap en zorgen voor soepele integratie en maximale efficiëntie.
Onze aanpak
Ons professionele serviceteam ontwerpt een oplossing die is afgestemd op je unieke bedrijfs- en klantenservicedoelen. Onze experts zoeken samen met jou naar een effectieve aanpak, ongeacht de complexiteit of urgentie. Je hebt gemoedsrust omdat je weet dat alles goed, op tijd en binnen het budget wordt opgelost. Ontdek hoe Zendesk Professional Services Github hielp bij het implementeren van aangepaste apps, marketplace API’s en een Slack-integratie voor het afhandelen van tickets.
Begin je CX-reis met vertrouwen. Laat onze CX-experts je snel en goed op weg helpen met een Zendesk-implementatie die prioriteit geeft aan schaalbaarheid en strategisch procesontwerp.
Verbeter je klant- en werknemerservaring. Onze experts hebben diepgaande productexpertise en werken nauw met je samen om je huidige configuratie te bekijken en nieuwe processen en mogelijkheden te identificeren om succesvol te zijn.
Behaal sneller succes met Zendesk AI voor je klantervaringen met de hulp van Zendesk-experts. Creëer een snelle time-to-value voor je AI-implementatie dankzij best practices en analyses van experts.
Voeg een expert van Zendesk aan je team toe zonder dat je een fulltime medewerker hoeft in te huren. Zendesk Assist voorziet je van een speciale Zendesk-adviseur om je te helpen met Zendesk-gerelateerde taken. Of het nu gaat om praktische hulp bij het configureren van je software, contextuele begeleiding, best practices bij het gebruik van onze API’s of het bouwen van apps op maat, wij staan voor je klaar.
Beperk risico’s en versnel je time-to-value. Wij doen het zware werk zodat jij kunt profiteren van een snelle time-to-value en met vertrouwen Zendesk kunt uitrollen.
Gericht op succes op lange termijn
Transformeer je klantervaring en maak je activiteiten toekomstbestendig met onze bewezen strategieën en best practices. Wij kunnen putten uit een schat aan succesverhalen van klanten en uitgebreide ervaring en gebruiken onze inzichten om tastbare resultaten voor je bedrijf te behalen
Kennis en ervaring
Profiteer van de kennis en ervaring van onze technische experts die samenwerkten met enkele van de grootste bedrijven ter wereld. Onze experts werken met je samen zodat je team optimaal kan profiteren van Zendesk en best practices kan toepassen.
Klantverhalen
“Naast het delen van kennis over Zendesk-producten en -functies kan onze Assist-adviseur strategieën en configuraties aanbevelen ter ondersteuning van technici, beheerders of het helpcenter.”
“Door samen te werken met het Zendesk Services-team konden we in recordtijd overstappen op Zendesk. Ook kregen we een heleboel geweldige tools voor de klantervaring zonder dat onze teams daar een enorme technische inspanning voor hoefden te doen. Het team stelde een sterk strategisch plan op en hielp ons beter inzicht te krijgen in onze belangrijkste supportmetrics.”
“Naast het delen van kennis over Zendesk-producten en -functies kan onze Assist-adviseur strategieën en configuraties aanbevelen ter ondersteuning van technici, beheerders of het helpcenter.”
“Door samen te werken met het Zendesk Services-team konden we in recordtijd overstappen op Zendesk. Ook kregen we een heleboel geweldige tools voor de klantervaring zonder dat onze teams daar een enorme technische inspanning voor hoefden te doen. Het team stelde een sterk strategisch plan op en hielp ons beter inzicht te krijgen in onze belangrijkste supportmetrics.”
“Naast het delen van kennis over Zendesk-producten en -functies kan onze Assist-adviseur strategieën en configuraties aanbevelen ter ondersteuning van technici, beheerders of het helpcenter.”
Thrasio zag een 99% snellere volledige oplossingstijd. De Zendesk Professional Services waren van cruciaal belang voor Thrasio om aan de slag te gaan op het platform en om integraties en geavanceerde workflows op te zetten.
NEXT zag een daling van 15% van de gemiddelde afhandelingsduur. Dankzij de professionele diensten van Zendesk kon de multinational in de detailhandel zijn platform optimaliseren. Zo konden de flexibiliteit en efficiëntie worden verhoogd en de eigendomskosten worden verlaagd.