Overslaan naar belangrijkste inhoud

Zendesk vs. Salesforce

Complexiteit behoort tot het verleden

Je bedrijf verandert sneller dan ooit, en klantenservice is van cruciaal belang voor succes. Laat je hierbij niet tegenhouden door de complexiteit van Salesforce. Met Zendesk kun je eenvoudig aan de behoeften van je klanten voldoen, hoe druk het ook is. Wij bieden een duidelijk pad naar succes tegen veel lagere totale kosten.

Eenvoud in plaats van complexiteit

Zendesk is kant-en-klaar te gebruiken en kan eenvoudig worden opgeschaald naarmate je bedrijf groeit.

Gericht op CX-leiderschap

Onze expertise is jouw concurrentievoordeel. Wij staan je bij met best practices en helpen je om je klantervaring continu te verbeteren.

Open en flexibel

Eenvoudig te integreren met de apps die je al gebruikt. Je hoeft niets uit te geven aan zaken die je niet nodig hebt.

Snelheid op elke schaal

Time-to-value op topsnelheid

Volgens Forrester implementeert 90% van onze klanten Zendesk binnen acht weken. Dat is nog eens een vliegende start. Zendesk is gemaakt voor flexibiliteit. Met kant-en-klare best practices kun je zonder onderbrekingen al je bedrijfswijzigingen doorvoeren.

Beoordelingen van klanten

Ideagen

20%

verbetering van CSAT

25%

toename in naleving van SLA’s

“We moeten kunnen reageren op wat er in onze markt en de economie gebeurt, en op veranderingen binnen het bedrijf. Ons bedrijf voert elke zes maanden veranderingen door. Zendesk stelt ons in staat alles meteen aan te passen en te integreren.”

Dave Stott

Customer Development Manager bij Ideagen

Lees het klantverhaal

Een betrouwbare partner

Een CX-pert waar je op kunt bouwen

Succes is onze specialiteit. We geven je alles wat je nodig hebt om je klantervaring te verbeteren met exclusieve inzichten, adviesdiensten en ons Luminaries-programma. Met Zendesk heb je vanaf dag één een partner en een community van pioniers die je proces ondersteunen.

Lightspeed_LargeRiotGames_LargeSiemens_Large

Open en flexibel

Je hoeft niets uit te geven aan zaken die je niet nodig hebt.

Trek de cijfers maar eens na. Op de lange termijn betaal je meer voor Salesforce, omdat je een heel leger van admins moet inhuren om elke wijziging te ondersteunen. Met Zendesk is dit niet het geval. Je weet vooraf precies wat de totale kosten zijn, inclusief licenties, implementatie en doorlopend beheer.

98%

CSAT

150+

supportmedewerkers

“We zagen een grotere ROI met Zendesk in vergelijking met de andere opties. We hebben een kostenanalyse gemaakt en stelden vast dat we geld konden besparen en onze productiviteit konden verhogen met Zendesk.”

Stephanie Dorman

Senior Vicepresident of Client Services bij Mediaocean

Lees het verhaal over hun ROI

286%

Volgens Forresters “The Total Economic Impact™ of Zendesk for Enterprise” ziet een gemiddelde klant van Zendesk een totale ROI van 286% over 3 jaar met een terugverdientijd van minder dan 6 maanden.