Overslaan naar belangrijkste inhoud

Zendesk en Salesforce

Wanneer je sales- en supportteams samenwerken, profiteren je klanten. Onze kant-en-klare integratie met Salesforce geeft je teams een uniform beeld van je klanten, zodat je betere gesprekken kunt voeren en meer deals kunt sluiten.

Laat je teams soepel samenwerken

Maak het gemakkelijker voor je sales- en supportafdeling om inzicht te krijgen in de juiste klantendata. Integreer Zendesk binnen enkele minuten met Salesforce. Zo heb je altijd de juiste informatie bij de hand.

Geef verkopers waardevolle lead-activiteit

Sluit meer deals en verkort de oplossingstijden door je salesteam toegang te geven tot klantentickets, zodat ze worden betrokken bij gesprekken met de klantenservice. Verkopers kunnen tickets bekijken, aanmaken en bijwerken, en naadloos samenwerken met je supportteam.

Personaliseer de klantervaring

Geef supportmedewerkers rechtstreeks in Zendesk toegang tot Salesforce-profielgegevens, zoals functietitels en type plan. Met een uniform beeld van je klanten kunnen supportmedewerkers hoogwaardige ondersteuning leveren die je CSAT, upsell-mogelijkheden en productiviteit verhogen.

Profiteer van slimme automatisering

Verbeter de productiviteit van je sales- en supportteams door activiteiten in verschillende systemen te automatiseren. Creëer gekoppelde workflows voor snelle oplossingen, zoals het opnieuw toewijzen van tickets op basis van klantloyaliteit, gebaseerd op gegevens uit Salesforce.

Krijg inzicht in je bedrijf

Identificeer trends via alle manieren waarop klanten contact hebben met je bedrijf. Verbeter je Salesforce-rapportages met ticketgegevens uit Zendesk, zodat je beter geïnformeerde zakelijke beslissingen kunt nemen.

Bundel de krachten van je sales- en supportteams