Als je Slack met Zendesk verbindt, krijgen je serviceteams krachtige tools die de productiviteit verhogen, de samenwerking vergemakkelijken en de kwaliteit van de service verbeteren.
Er is slechts een eenvoudige installatie nodig voor onze integratie. Daarna kan je team direct ticketmeldingen ontvangen, nieuwe tickets aanmaken, gesprekken beginnen en interne opmerkingen en notities in Zendesk plaatsen vanuit Slack.
Met goede software kunnen fraaie resultaten worden behaald. Met Slack voor zijgesprekken, onderdeel van de add-ons voor samenwerking met Zendesk, kan je supportteam het supportproces versnellen met naadloze gesprekken tussen teams en productafdelingen.
Met Slack Direct Messages kunnen je zakenpartners, werknemers en klanten je Slack-handle een bericht sturen om een gesprek te beginnen. Teams kunnen alle interacties binnen Zendesk beheren voor eenvoudige opvolging en beantwoording van vragen.
Het beantwoorden van terugkerende vragen kan veel tijd kosten. Help je werknemers met selfservice via Answer Bot voor Slack. Het biedt AI-gedreven aanbevelingen direct in het kanaal van je keuze en geeft werknemers die om hulp vragen (en degenen die hulp bieden) meer mogelijkheden.
Magic Leap is een van ’s werelds meest innovatieve startups op het gebied van augmented reality. Om de groei bij te houden, had het supportteam een manier nodig om gemakkelijk te communiceren met andere afdelingen die betrokken zijn bij de klantervaring. Ontdek hoe Magic Leap Zendesk en Slack gebruikt om interne workflows op schaal te verbeteren en snelle support te bieden.