Alleen Zendesk Voice bied menselijke verbinding met AI als kern. Bied gepersonaliseerde, hoogwaardige klantervaringen bij elke oproep, op elke schaal.
Voordelen
Echte menselijke verbindingen, ondersteund door de kracht van AI
Beheer alle gesprekken op één plek
Verbind en routeer gesprekken in dezelfde workspace als je andere kanalen en krijg de volledige context bij elke interactie.
Los oproepen op met automatisering
Bied non-stop spraaksupport en los 50% van de klantcontacten op met AI agents voor spraak.
Gebruik AI om gesprekken sneller af te ronden
Laat supportmedewerkers sneller de juiste antwoorden geven met directe inzichten en zorg dat ze minder tijd kwijt zijn aan het maken van transcripties en samenvattingen na gesprekken.
Controleer de kwaliteit en verbeter je CSAT
Volg alle gesprekken om prestatietrends te herkennen en hierop in te spelen, zodat je hoogwaardige interacties blijft bieden.
Functies
AI geïntegreerd in elke fase van het gesprek
Wijs AI agents toe om oproepen te beantwoorden. Door natuurlijke, flexibele taal te gebruiken om klanten te helpen, kunnen AI agents lastige vragen oplossen en klanten doorverbinden met een supportmedewerker indien nodig.
Geef je team meer slagkracht met Zendesk Agent Copilot voor Spraak zodra een gesprek is doorverbonden. Deze slimme assistent geeft live suggesties, zodat supportmedewerkers sneller en beter kunnen helpen.
Nadat een gesprek is beëindigd, vat onze AI het gesprek automatisch samen en biedt de transcriptie direct aan in de agent workspace, zodat de supportmedewerker meteen aan de slag kan met het volgende gesprek.
Identificeer het risico op klantverlies en uitschieters. Krijg toegang tot inzichten en evalueer 100% van de gesprekken van klanten en AI agents om interacties van hoge kwaliteit te garanderen.
Ingebouwde voice-oplossing: eenvoudig te gebruiken en op te schalen
Help klanten sneller met routering op basis van IVR, groepen, prioriteit, overloop en kantooruren. Stel de maximale wachtrijgrootte en wachttijd in en laat bellers een terugbelverzoek doen in plaats van in de wachtstand te blijven staan.
Spraak ondersteunt VoIP, PSTN en geïntegreerde opties, zodat je flexibel kunt communiceren. Je kunt gesprekken doorverbinden en conferenties opzetten met tijdregistratie en terugbelopties. Breid spraakmogelijkheden uit met apps uit de Zendesk Marketplace.
Meet en verbeter je activiteiten met realtime analyses. Dankzij rapportages op alle kanalen kun je prestaties vergelijken voor messaging, e-mail, chat en meer. Monitor gesprekken en neem ze op om de kwaliteit te waarborgen en tegelijkertijd de veiligheid en privacy van klanten te beschermen.
Laat je team beter samenwerken dankzij call conferencing, call barging, warme overdrachten, live coaching en de complete gespreksgeschiedenis in Zendesk.
Bied telefonische klantenservice met een complete telefoonoplossing, inclusief gratis en internationale nummers, call conferencing, kantooruren, voicemail, extensies, blokkeerlijsten en meer.