Overslaan naar belangrijkste inhoud

Spraak voor het AI-tijdperk

Geef je spraaksupport een boost met AI

Alleen Zendesk Voice bied menselijke verbinding met AI als kern. Bied gepersonaliseerde, hoogwaardige klantervaringen bij elke oproep, op elke schaal.

Voordelen

Echte menselijke verbindingen, ondersteund door de kracht van AI

Beheer alle gesprekken op één plek

Verbind en routeer gesprekken in dezelfde workspace als je andere kanalen en krijg de volledige context bij elke interactie.

Los oproepen op met automatisering

Bied non-stop spraaksupport en los 50% van de klantcontacten op met AI agents voor spraak.

Gebruik AI om gesprekken sneller af te ronden

Laat supportmedewerkers sneller de juiste antwoorden geven met directe inzichten en zorg dat ze minder tijd kwijt zijn aan het maken van transcripties en samenvattingen na gesprekken.

Controleer de kwaliteit en verbeter je CSAT

Volg alle gesprekken om prestatie­trends te herkennen en hierop in te spelen, zodat je hoogwaardige interacties blijft bieden.

Functies

AI geïntegreerd in elke fase van het gesprek

Wijs AI agents toe om oproepen te beantwoorden. Door natuurlijke, flexibele taal te gebruiken om klanten te helpen, kunnen AI agents lastige vragen oplossen en klanten doorverbinden met een supportmedewerker indien nodig.

Ontdek AI agents
Binnenkort beschikbaar

Klantervaring

94%

One-touch tickets

96%

Average CSAT

“We cut our wrap-up time after each phone call from three minutes to just one minute.”

Tim Kyse

Vice President of Customer Experience at Openly

Read customer story

Ingebouwde voice-oplossing: eenvoudig te gebruiken en op te schalen

Help klanten sneller met routering op basis van IVR, groepen, prioriteit, overloop en kantooruren. Stel de maximale wachtrijgrootte en wachttijd in en laat bellers een terugbelverzoek doen in plaats van in de wachtstand te blijven staan.

Aan de slag

Probeer Zendesk gratis uit