Overslaan naar belangrijkste inhoud

Ticketsoftware voor helpdesks

AI-gedreven ticketsysteem

Met Zendesk Ticketing breng je e-mail, messaging, telefonie, social media en meer samen op één plek. Ons schaalbare ticketsysteem verlaagt de supportkosten en zorgt voor snelle resultaten dankzij AI-automatisering en eenvoudige admintools. Geen expertise nodig.

AI-gedreven ticketsysteem

TICKETSOFTWARE, MAAR DAN EENVOUDIG

Een workspace voor elke supportbehoefte

Lever snelle service

Maak het klanten en werknemers makkelijk om support te krijgen via elk kanaal, en personaliseer elke interactie met gedetailleerde profielen waarin voorkeuren en eerdere gesprekken worden vastgelegd.

Verhoog de productiviteit van supportmedewerkers

Help supportmedewerkers focussen op wat belangrijk is met een totaalbeeld voor context, samenwerking en inzichten, zodat ze tickets sneller kunnen oplossen met automatiseringen en ingebouwde AI.

Vereenvoudig ticketworkflows

Laat je bedrijf groeien met eenvoudig in te stellen tools die geen code vereisen en integraties waarmee je je workflows kunt vereenvoudigen en aanpassen. Zo bespaar je je team talloze uren werk.

Begin direct, geen expertise nodig

Uitmuntende support begint met het juiste ticketsysteem

Het ticketsysteem van Zendesk is makkelijk in gebruik, snel op te zetten en ontworpen om direct waarde te leveren. Volgens Forrester behaalden bedrijven die overstapten op Zendesk gemiddeld een ROI van 301% over drie jaar. Dankzij direct inzetbare tools en ingebouwde best practices waren teams zoals Rain binnen enkele uren volledig operationeel, in plaats van pas na weken.

TICKETTOOLS VOOR SUPPORTMEDEWERKERS

Versnel de reactietijd met 61% met betere tools voor supportmedewerkers

Blijf verbonden via elk kanaal

Laat supportmedewerkers realtime gesprekken voeren via e-mail, spraak, social media en messaging, zonder dat ze het overzicht verliezen.

Blijf verbonden via elk kanaal

Tickettools voor admins

Verbeter workflowautomatisering met 45% dankzij tools die speciaal voor jouw branche zijn ontwikkeld

Leid klanten naar de juiste supportmedewerker
Blijf een stap voor met realtime monitoring

Maak je supportmedewerkers efficiënter met omnichannel-routering, zodat tickets automatisch naar de meest geschikte supportmedewerkers worden gestuurd. Admins houden de controle met minder handmatig werk en leveren tegelijkertijd snellere, betere service.

Leid klanten naar de juiste supportmedewerker

TICKETSYSTEEM VOOR SERVICEVERLENING AAN MEDEWERKERS

Maak het ondersteunen van werknemers eenvoudig en sneller

Bied soepel serviceverlening aan medewerkers met ons slimme ticketplatform. Verbind teams en tools, automatiseer workflows en ontdek trends om processen te stroomlijnen en je bedrijf te ondersteunen terwijl het groeit.

Onze bekroonde serviceoplossing

Erkend door brancheleiders

Verhalen van klanten

HeliosX
“De manier waarop we workflows en automatiseringen konden maken, was veel eenvoudiger dan via Freshdesk... Ik wilde het systeem snel operationeel krijgen en Zendesk was de betere tool om snel wijzigingen aan te brengen. We voltooiden de migratie in ongeveer drie weken.”

Fabrice Dowling

Global Head of Customer Care bij HeliosX

Lees het klantverhaal

Veelgestelde vragen

Met een ticketsysteem voor klantenservice kunnen bedrijven aanvragen van klanten op kanalen zoals e-mail, messaging, live chat, social media en meer te volgen, beheren en oplossen, allemaal vanaf één plek. Met Zendesks AI-gedreven ticketsoftware kunnen teams sneller reageren en workflows automatiseren, zodat de supportkosten voor klanten en medewerkers lager worden. Het is makkelijk in gebruik, snel op te zetten en groeit mee met je bedrijf!

Probeer Zendesk vandaag