Overslaan naar belangrijkste inhoud

Echte oplossingen, niet slechts tickets voorkomen

Het Zendesk Resolution Platform

Ons Resolution Platform is gemaakt voor snellere, effectievere resultaten. Het integreert je technologie naadloos in een uniform service-ecosysteem, waardoor AI gegevens en workflows tussen al je systemen en kanalen kan koppelen.

Welkom bij de oplossingsrevolutie

Uitzonderlijke resultaten gedreven door agentische AI

Bereik oplossingen, wanneer en waar dan ook

Dankzij de ingebouwde AI van Zendesk kan iedereen snelle, gepersonaliseerde en omnichannel oplossingen vinden.

Automatiseer en versnel je activiteiten

Verhoog de efficiëntie van je medewerkers en organisatie met slimme automatiseringen die continu leren en verbeteren.

Ontgrendel verborgen zakelijke inzichten

Onderneem actie op basis van datagestuurde inzichten die de ervaringen van supportmedewerkers, klanten en werknemers voorop stellen.

Maak kennis met het Zendesk Resolution Platform

Het Resolution Platform zet geïsoleerde processen om in geautomatiseerde, op maat gemaakte interacties op elk contactpunt. Stroomlijn workflows, verbeter de productiviteit van medewerkers en verhoog de tevredenheid, zonder afbreuk te doen aan vertrouwen of de kwaliteit van oplossingen.

Zendesk agents

Lever elke keer de juiste oplossing met AI agents 

Het netwerk van AI agents van Zendesk is speciaal gemaakt voor klantenservice. Of je nu online support biedt of via een contactcenter, onze AI agents handelen complexe verzoeken en backend-taken af, zodat je team problemen sneller, slimmer en met meer controle kan oplossen.

Kennisgrafiek

Uniforme data betekent betere service

Oplossingen beginnen met kennis. AI-gedreven tools zoals Knowledge Builder en Knowledge Connectors brengen service en externe content samen, wat een slimme basis vormt voor AI en menselijke medewerkers om met vertrouwen te werk te gaan.

Acties en integraties

Stimuleer oplossingen met gestroomlijnde workflows

Zendesk sluit naadloos aan op je backend-systemen, waardoor supportmedewerkers complexe workflows kunnen afhandelen – zelfs als ze daarvoor buiten Zendesk actie moeten ondernemen.

Meting en inzichten

Zorg voor snellere oplossingen van hogere kwaliteit

Zet inzichten eenvoudig om in actie met intuïtieve dashboards en AI-gedreven aanbevelingen, zonder complexe installatie. Zendesk AI brengt trends en patronen naar voren, zodat je vol vertrouwen actie kunt ondernemen op verschillende kanalen.

Bestuur en controle

Beveiliging op ondernemingsniveau, op maat gemaakt

Beveiliging, privacy en naleving zijn essentieel voor het opbouwen van vertrouwen. Daarom is Zendesk gemaakt om te voldoen aan wereldwijde nalevingsvereisten en elke interactie te beschermen, zodat je met een gerust hart kunt opschalen.

KLANTVERHALEN

Siemens

+23%

productiviteitsverhoging (Scandinavië)

86%

CSAT

“Uiteindelijk willen we een holistische, wereldwijde digitale customer journey realiseren. Met Zendesk als basis en de verschillende apps en integraties zoals AI die daarbij horen, komen we steeds dichter bij dat doel.”

Steven Franklin

Head of Global Customer Services bij Siemens Financial Services

Lees het klantverhaal

Probeer Zendesk vandaag