Zendesk agents
Lever elke keer de juiste oplossing met AI agents
Het netwerk van AI agents van Zendesk is speciaal gemaakt voor klantenservice. Of je nu online support biedt of via een contactcenter, onze AI agents handelen complexe verzoeken en backend-taken af, zodat je team problemen sneller, slimmer en met meer controle kan oplossen.
Kennisgrafiek
Uniforme data betekent betere service
Oplossingen beginnen met kennis. AI-gedreven tools zoals Knowledge Builder en Knowledge Connectors brengen service en externe content samen, wat een slimme basis vormt voor AI en menselijke medewerkers om met vertrouwen te werk te gaan.
Acties en integraties
Stimuleer oplossingen met gestroomlijnde workflows
Zendesk sluit naadloos aan op je backend-systemen, waardoor supportmedewerkers complexe workflows kunnen afhandelen – zelfs als ze daarvoor buiten Zendesk actie moeten ondernemen.
Meting en inzichten
Zorg voor snellere oplossingen van hogere kwaliteit
Zet inzichten eenvoudig om in actie met intuïtieve dashboards en AI-gedreven aanbevelingen, zonder complexe installatie. Zendesk AI brengt trends en patronen naar voren, zodat je vol vertrouwen actie kunt ondernemen op verschillende kanalen.
Bestuur en controle
Beveiliging op ondernemingsniveau, op maat gemaakt
Beveiliging, privacy en naleving zijn essentieel voor het opbouwen van vertrouwen. Daarom is Zendesk gemaakt om te voldoen aan wereldwijde nalevingsvereisten en elke interactie te beschermen, zodat je met een gerust hart kunt opschalen.