Overslaan naar belangrijkste inhoud

Overal toegankelijk

Wil je klanten beter van dienst zijn, dan moet je op het juiste moment toegang hebben tot de juiste klantendata. Daarom werken we op basis van AWS en een Advanced Technology Partner, zodat jij kunt profiteren van schaalbaarheid, beveiliging en integraties met de openbare cloud en je kunt richten op wat het belangrijkst is: je klanten.

Zeg het voort

Bied proactieve klantenservice met de nieuwe, verbeterde integratie tussen Amazon Connect en Zendesk Support. Maak gebruik van geavanceerde diensten op basis van zelflerende systemen van AWS om supportmedewerkers efficiënter en sneller te laten werken en het je klanten makkelijker te maken.

Maak contact met je klanten

Met Zendesk Sunshine, ons open en flexibele CRM-platform op basis van AWS, kun je korte metten maken met gefragmenteerde gegevens, zodat je een totaalbeeld krijgt van je klanten. Je ontwikkelaars kunnen met de open, op standaarden gebaseerde tools werken die ze al kennen en graag gebruiken om apps en workflows te maken waarmee de klanttevredenheid en de productiviteit van supportmedewerkers worden gestimuleerd.

Maak het importeren en exporteren van klantendata eenvoudiger

Met de nieuwe AWS AppFlow Zendesk-connector kun je je klanten beter van dienst zijn en krijg je meer inzicht in je bedrijf. Voeg eenvoudig gegevens uit Zendesk en andere SaaS-apps samen in diensten als AWS S3 of Redshift. Analyseer je gegevens met tools als Quicksight of Athena.

Van a tot z

Zendesk is een APN Advanced Technology Partner