GRATIS GUIDE

Ontgrendel de kracht van AI voor klantervaringen

Tegenwoordig moet je voor het bieden van een uitstekende CX prioriteit geven aan personalisatie, snelheid en privacy. Het in evenwicht brengen van deze drie elementen is echter niet eenvoudig. Daarom gebruiken steeds meer organisaties AI voor de klantervaring. In onze guide delen we best practices voor het implementeren van AI voor CX, waaronder:

Technieken om de efficiëntie te optimaliseren 

Tips voor het verbeteren van klantrelaties

Strategieën om je CX voor te bereiden op de toekomst

PREVIEW

Eén oplossing die het allemaal doet

Met Zendesk wordt het implementeren van AI een fluitje van een cent. Van gepersonaliseerde gesprekken tot omnichannel casemanagement en geautomatiseerde workflows, onze AI-gedreven CX-oplossing biedt alles wat je nodig hebt om intelligente service te leveren.


 Ontdek wat andere CX-leiders erover zeggen:

73% rapporteerde een positieve ROI na implementatie van AI en automatisering

70% is het erover eens dat AI ervoor zorgt dat ze opnieuw nadenken over de klantervaring

68% is van mening dat organisaties die geen AI-technologie toepassen moeite zullen hebben om te overleven

220

3

35

%

70

%

uur

x

zoveel geautomatiseerde oplossingen dankzij AI-gedreven supportmedewerkers

in totaal bespaard door geautomatiseerde workflows

minder tijd kwijt aan het QA-proces

toename in algehele naleving van schema’s

ONLINE EVENEMENT

Ontgrendel de kracht van AI voor CX

4 juni, 9 uur GMT | 10 uur BST | 11 uur CEST

Tijdens ons komende webinar gaan we een uur lang dieper in op de trends op het gebied van AI en de daaruit voortvloeiende uitdagingen waar veel bedrijven mee te maken hebben. We brengen een aantal van de knapste koppen in CX samen, waaronder experts van International Data Corporation (IDC), AWS en onze eigen Matthias Goehler, CTO EMEA bij Zendesk.

DOWNLOAD DE GUIDE

Transformeer je CX met AI

Met AI neem je het voortouw op het gebied van nieuwe CX-mogelijkheden. Ontdek hoe je met AI je teams kunt versterken en je ervaringen kunt verbeteren, en hoe AI met je organisatie kan meegroeien.

Vul het formulier in om de guide te downloaden

WAT ONZE KLANTEN ZEGGEN

“Uiteindelijk willen we op het punt komen dat we een holistische wereldwijde digitale customer journey hebben. Met Zendesk als basis en de verschillende apps en integraties zoals AI die daarbij horen, komen we steeds dichter bij dat doel.”

Steven Franklin

Head of Global Customer Services, Siemens

“Wat ik geweldig vind aan Zendesk is de set-up. We zijn een zeer dynamisch bedrijf en hebben geen maanden de tijd om oplossingen te bedenken. De geavanceerde AI wordt kant-en-klaar geleverd. Je integreert het gewoon, stelt de workflows in en je bent klaar. En over opleiding hoef je je vanaf de eerste dag geen zorgen te maken.”

Daniel Wright

VP of Customer Service, Monese

“We hebben Zendesk AI eerder dit jaar geïmplementeerd. Je kunt er direct mee aan de slag en iedereen wist wat hij moest doen. De AI van Zendesk is echt intuïtief. We hoefden geen kernprocessen te veranderen. Het is simpelweg een soort handige knop die je informatie laat zien.”

Lucy Hussey

Customer Service Manager, Motel Rocks