Routering en intelligentie
Krijg aanvragen bij de juiste supportmedewerker op basis van hun beschikbaarheid, workload en expertise, zodat ze gesprekken krijgen die ze elke keer efficiënt kunnen oplossen.
Houd de zaak in beweging
Laatst gewijzigd 7 augustus 2024
Ingebouwde routering en intelligentie zorgen ervoor dat alle aanvragen het soepelste pad naar de oplossing hebben. Bovendien helpt AI bij het naar boven halen van belangrijke inzichten over je klanten, waardoor het makkelijker dan ooit is om meer gesprekken sneller op te lossen.
Zet de juiste mensen in
Stuur gesprekken altijd door naar de juiste supportmedewerkers. Of het nu gaat om het type aanvraag, kanaal of gespreksprioriteit, de capaciteit, vaardigheden of status van supportmedewerkers, admins kunnen eenvoudig schaalbare routeringsoplossingen maken, zodat elke aanvraag effectief wordt genavigeerd.
Hou supportmedewerkers op het juiste spoor
Automatiseer tickettoewijzing via wachtrijen of routering op basis van groepen, zodat de belangrijkste en urgentste tickets eerst worden afgehandeld, waardoor er minder tijd verloren gaat aan het kiezen van tickets en er meer tijd overblijft om aanvragen op te lossen.
Laat het gesprek vloeien
Verzamel meteen essentiële klantgegevens, zodat je team alles heeft wat nodig is om meteen aan de slag te gaan.
Vul ticketvelden automatisch in met vooraf verzamelde klantinfo, zodat bedrijfsregels direct kunnen worden toegepast en naar de juiste workflow kunnen worden geleid.
Leid klanten met behulp van kunstmatige intelligentie door een vooraf gebouwde gespreksstroom om intenties te herkennen. Als het te ingewikkeld is voor een bot, escaleer een gesprek dan gemakkelijk naar een menselijke supportmedewerker.
Squarespace + Zendesk: geweldige klantreizen creëren voor miljoenen mensen
"Zendesk is een fenomenale partner geweest en heeft aan al onze behoeften voldaan. Het is een fantastisch traject geweest waarbij we samen groeiden, schaalden en oplossingen bedachten voor hoe we de beste klantervaring konden leveren"
Raphael Fontes
Vice President van Customer Operations
Lees het hele verhaal