Maak iets magisch

Het Zendesk Developer Platform is ons niet zo geheime wapen. Hiermee kunt u namelijk de functionaliteit van Zendesk uitbreiden, zodat u zich in allerlei richtingen kunt ontwikkelen om in uw zakelijke behoeften te voorzien. De kracht ligt hem in de gebruiksvriendelijkheid en het gebruiksgemak. Maar omdat een oneindig aantal aanpassingen mogelijk is, bepaalt u zelf de stijl.

Naar wens aangepast

Embeddables

Breng support rechtstreeks naar uw klanten

Er is geen reden waarom support in een kleine ruimte naast de voorraadkast zou moeten zitten. Met Zendesk Embeddables beschikt u over de flexibiliteit om support rechtstreeks naar uw klanten te brengen, of u support nu insluit in uw website, in uw app voor mobiele apparaten of als onderdeel van uw service.

Embeddables zijn de magische combinatie van onze Web Widget en Mobile SDK's waarmee u Zendesk Support, Chat en Guide kunt insluiten op het web en in toepassingen voor mobiele apparaten.

Meer informatie over Embeddables
Meer dan 18.000

bedrijven hebben ingesloten support in hun website

1100

bedrijven hebben support in hun mobiele apps dankzij onze SDK's

Swiftkey-logo

“Dankzij de Mobile SDK kunnen wij vragen van klanten nu beantwoorden via ons Helpcenter. Ook hebben wij meer contextinformatie over gebruikers die om 1:1-support vragen. Wij besparen nu echt heel veel tijd.”

– Josh Greenwald, Community Support Lead, Swiftkey

Zendesk apps

Applause voor uw support

Agenten zitten niet te wachten op meer werk. Supportmanagers zijn niet blij als resources niet optimaal worden ingezet. En klanten hebben een hekel aan in herhaling vallen. Maak aan al deze problemen een einde door één enkele werkruimte te maken voor uw agenten, met daarin alle informatie die zij nodig hebben binnen handbereik.

Met Zendesk-apps kunnen organisaties Zendesk-productinterfaces aanpassen en optimaliseren door middel van plug-ins. Kies uit meer dan 500 kant-en-klare apps in de Zendesk Apps Marketplace, of maak uw eigen apps.

Ga naar Marketplace Documentatie bekijken
Zendesk-app-tegels
Dollar Shave Club-app
Dollar Shave Club-logo

In focus: aangepaste apps

De Dollar Shave Club heeft het Zendesk Apps Framework gebruikt om supportmedewerkers inzicht te geven in de abonnementen van hun leden terwijl de supportmedewerkers reageren op vragen in Support. Agenten beschikken nu over meer context en informatie waardoor zij tijd en geld besparen.

Meer informatie over het maken van aangepaste apps Dollar Shave Club-app
Meer dan 500

apps in Apps Marketplace

72%

van klanten hebben hun Zendesk-product uitgebreid met een app

Slack logo

"Bij Slack is ons supportteam 17x zo groot geworden in de afgelopen 24 maanden. Dankzij Zendesk Apps konden wij onze tools naadloos integreren om onze groei bij te houden.”

– Ali Rayl, Head of Customer Support, Slack

API's

Laat de gegevens stromen

Informatie over uw klant bevindt zich op meerdere plaatsen. In plaats van de informatie gescheiden te houden, is het beter om die informatie te laten stromen, tussen Zendesk en de andere tools die u gebruikt.

Met Zendesk API's kunt u integraties op maat maken en Zendesk-gegevens gebruiken met 400 verschillende API-endpoints. Ze zijn uitbreidbaar en gebaseerd op open standaarden.

In focus: API-integratie

Coursera ondersteunt miljoenen gebruikers overal ter wereld. Om zo'n wereldwijde schaal aan te kunnen, dient u een slimme aanpak te hanteren. Met de API beoordeelt Coursera elk gesprek met hun studenten en worden vragen automatisch gerouteerd naar het juiste team.

Aan de slag met API's
Coursera-logo
650+ mln

API-aanroepen per dag

400

API-endpoints

Instacart-logo

“Wij kunnen alle Zendesk-gegevens uit onze interne database ophalen en die gegevens analyseren en combineren met andere interne gegevens om een buitengewoon levendig beeld te krijgen van het traject dat de klant aflegt.”

– Jeremy Flanagan, Customer Ops Project Leads of Tools, Instacart

U verkeert in goed gezelschap

Sluit u aan bij de volgende generatie bedrijven die klantervaring opnieuw definieert.