Welke klantervaring-trend ben jij?

We weten dat trends eigenlijk geen menselijke kwaliteiten hebben, maar voor deze quiz doen we even alsof.

Als je bedrijf een Olympisch atleet was, aan welke sport zou het dan deelnemen?

Kies een app...

Ben je meer...

Als je bedrijf op een middelbare school zou werken, welke leerkracht zou het dan zijn?

Wat is de stijl van je bedrijf?

Wanneer kom jij aan op het vliegveld?

Welk huisdier kies je voor je kantoor?

Hoe breng jij je vrijdagavond door?

Als je toevallig 30 minuutjes over hebt, wat doe je dan liever?

Je wil meer gaan bewegen.Wat doe je?

Jij bent

De gastheer/vrouw

Klantervaring in de schijnwerpers

Je neemt klantervaring serieus.De ervaring van je klant is alleen maar belangrijker geworden in deze nieuwe fase van online engagement, en bij jou voelt de klant zich ook echt koning.Je hebt extra bandbreedte voor je netwerk aangeschaft en een T-shirt met "Ik <3 van mijn klanten”. Je bent dus helemaal voorbereid op het geven van de best mogelijke online support.Klanten zijn misschien gestrest, maar jij houdt het hoofd zo koel als de biologische komkommerlotion die je verkoopt op je website.

Jij bent

De vlotte prater

Conversational groeit gestaag

WhatsApp, zei je?Klanten die voorgoed veranderen?Of het nu gaat om nieuwe koopgewoonten of contact opnemen met bedrijven: je klanten willen nieuwe manieren om je te kunnen bereiken.40% van de bedrijven heeft dit jaar een nieuw messaging-kanaal toegevoegd, en 72% van de klanten die voor het eerst met een bedrijf hebben gechat tijdens de coronaviruspandemie zijn van plan dit te blijven doen.Op naar de apps!

Jij bent

De atleet

Blijf flexibel

Je moet je snel kunnen aanpassen aan een veranderende omgeving, alsof je een Olympisch atleet bent die een dubbele salto van de rekstok maakt.Voeg agenten toe die via verschillende kanalen kunnen werken, geef ze toegang tot alle klantgegevens, en zet kunstmatige intelligentie in om klanten naar de meest behulpzame bronnen te leiden.Focus je hierop, dan geven we je de gouden Zendesk-medaille*.

*hij is helaas niet echt

Jij bent

De steunpilaar

Het nieuwe werken is hier

Er is (thuis)werk aan de winkel.85% van de teams heeft nieuwe tools of processen in gebruik genomen.Dat heb je niet zomaar even onder de knie, zeker niet in een snel veranderende werkomgeving.In een tijd waarin we allemaal in onze joggingbroek zakendoen, voelt het alsof de wereld op z'n kop staat.Ondersteun je medewerkers met een flexibel beleid, actuele hulpbronnen, en een prettige werkomgeving.

Jij bent

De techneut

De omslag naar digitaal

Je klanten zijn op de digitale trein gesprongen, en jij ben klaar om met ze mee te reizen.Bedrijven nemen op hoge snelheid digitale technologieën in gebruik, waarbij cyber- en informatiebeveiliging, extra kanalen, tools voor samenwerking op afstand, interne helpdesks en inzichten uit data de meest populaire zijn.Blijf niet hangen in de digitale middeleeuwen.Omarm de toekomst.