Zendesk is 10 jaar oud

Maar in SaaS-jaren zijn wij bijna 100

Wij zijn inderdaad nog maar 10, maar wij weten heel veel. Niet om op te scheppen hoor. Wij kijken gewoon goed om ons heen. Toen wij begonnen, zagen iPhones er zo uit en heette je favoriete sociale-mediasite The Facebook®. De tijden zijn veranderd, en wij zijn ook veranderd, vooral ten goede.

Pictogram: pijl omlaag

Dit zijn enkele van de lessen die we gaandeweg hebben geleerd.

01

Houd altijd de klant voor ogen.

Ze hebben het misschien niet altijd bij het rechte eind, en ze zijn niet altijd blij. Maar wij zetten de klant centraal in alles wat we doen. Anders blijf je alleen achter, zonder klanten.

02

Verander je prijzen niet in het holst van de nacht.

Daarvan raken klanten van streek

Foto: t-shirt
03

Bedrijven bestaan uit mensen, en die mensen hebben relaties en banden met mensen om hen heen.

Vergeet niet hoe belangrijk dat is. Reik anderen een helpende hand. Wees vrijmoedig, vriendelijk en verantwoordelijk.

Kijk om u heen

04

Zelfs de beste bedrijven maken af en toe fouten. Dat is oké.

In feite is het zelfs prima om fouten te maken in de klantenservicesector.

#baanzekerheid

05

Bedrijfssoftware verkopen hoeft echt niet saai te zijn.

Uw klant is koning

06

Wanneer je wordt verwelkomd op Wall Street, trek dan je zondagse pak aan.

07

Ups en downs zijn meer iets voor een achtbaan. Maar als je een beursgenoteerd bedrijf bent, zien aandeelhouders het liefst een rechte lijn naar rechts en omhoog.

Om onze brief aan aandeelhouders te lezen moet u zo groot zijn

08

Etters trekken alleen andere etters aan.

Neem de juiste mensen in dienst

09

Geef uw bedrijf een naam die iedereen kan uitspreken.

\ ˈzen \\ ˈdesk \

10

Als uw bedrijf meerdere producten verkoopt, zorg er dan voor dat die producten gemakkelijk te gebruiken zijn en goed met elkaar samenwerken.

U weet wel, zoals Lego®, maar dan voor klantensupport.

Zie hoe wij dat doen

11
Illustratie: mensen die samenwerken

Relaties zijn moeilijk.

Op ons blog vindt u enkele ideeën om relaties verder te verbeteren.

Dit kan het begin zijn van een prachtige relatie

Logo: Zendesk

Volg ons @Zendesk

Facebook is een handelsmerk of gedeponeerd handelsmerk van Facebook, Inc. Lego is een handelsmerk of gedeponeerd handelsmerk van Lego Juris A/S.