Multichannel Customer Support Software

Multichannel Customer Support Software

Zendesk Support is een eenvoudig systeem waar je supporttickets van klanten mee kunt opvolgen, er een prioriteit aan kunt toewijzen en ze kunt oplossen.

Geef een geldig e-mailadres op
Stuur mij ook af en toe e-mails over producten en services van Zendesk. (Je kunt je op elk moment uitschrijven.)
Selecteer een optie

We support you, you support your customers

  • Reduce customer effort to improve satisfaction

    Connect with your customers on the web or your mobile app, or start a conversation directly through email, or any other channels.

  • Reduce agent effort to improve performance

    Support’s intuitive design, ease of use, and intelligent business rules allows agents to ramp faster and boost their productivity.

  • Adapt at your pace to stay ahead

    Configure any workflow, extend your agent’s help desk with hundreds of available apps, or design sophisticated customizations with our API.

84%

van bedrijven wil leider op het gebied van klantensupport zijn, maar slechts 1 op de 5 levert de klant een goede ervaring. Beschikt u over de juiste software om uw klanten support te verlenen?

“Zendesk is a company that walks the talk.”

Dennis Wang

Co-CEO, Co-Founder

Meer dan 200.000 bedrijven
maken gebruik van Zendesk

  • Slack
  • USC
  • L’Oréal
  • Box
  • FCC
  • Uber
  • Shopify
  • Groupon

See how Zendesk works.

Gratis testperiode