Oplossing voor de werknemerservaring
De moderne werknemerservaring
We kunnen niet voorkomen dat je werknemers tickets indienen, maar we kunnen je wel helpen hun aanvragen beter te beheren. Onze helpdesk-oplossing vereenvoudigt je support en laat je gemakkelijk informatie delen.
Vertrouwd door toonaangevende merken
Moderniseer je interne ondersteuning
Help je werknemers net zo goed als je klanten. Zendesk voor werk organiseert en prioriteert de verzoeken van je werknemers, zodat je interne teams zich kunnen focussen op de belangrijke zaken.
Een werknemersvriendelijke benadering van interne ondersteuning
Ondersteun je interne supportteams met AI, automatiseringen en workflows, zodat je meer tickets kunt afhandelen en je oplostijden kunt versnellen.
De flexibele oplossing voor HR- en IT-teams
Zendesk helpt interne teams van alle soorten en maten. Kies je use case en volg een rondleiding, of blader door onze FAQ's voor nog meer informatie.
De Zendesk Marketplace
Apps om op te schalen
Kies voor het interne supportsysteem dat je nu nodig hebt en voeg apps toe uit de Zendesk Marketplace naarmate je bedrijf groeit.
Naar Apps MarketplaceVoor HR-teams
Verbind populaire apps zoals Slack en Zoom zodat je minder van systeem hoeft te wisselen.
Voor IT-teams
Krijg inzicht in je activabeheer met apps zoals Oomnitza en EZOfficeInventory.
Voor alle teams
Bouw aangepaste processen en beheer je workflow met apps zoals Myndbend en SweetHawk.
Homebridge gebruikt Zendesk voor interne bedrijfsvoering
“Mensen bleven het gebruiken en gaven het lovende, positieve recensies; van de account executives en makelaars tot de B2B-partners die ze ondersteunden. Zendesk werkte perfect voor ons, dus zijn we er ook andere groepen aan toe gaan voegen.”
Ben Chapman
Hoofd van Client-Facing Experience and Analytics bij Homebridge
Lees verder4 maanden
Time-to-value
23%
Toename in efficiëntie
14
Interne afdelingen die Zendesk gebruiken