Start
Talk
Aangepaste begroetingen

Aangepaste begroetingen

U begroet uw vrienden niet op dezelfde manier als uw familie of uw baas. Hetzelfde geldt voor uw klanten.

Hoe u uw klanten begroet is belangrijk

In Zendesk Talk kunt u aangepaste opnames maken voor klanten, zodat u uw telefonische support een persoonlijk tintje geeft. Begroet klanten met merkberichten of vertaalde berichten die passen bij het supportprobleem, de afdeling of de locatie van de klant.

Geef klanten de hulp die ze nodig hebben

Zendesk Talk wordt geleverd met IVR-software, zodat klanten gemakkelijk contact kunnen maken met de juiste mensen en de juiste zelfservice-opties kunnen vinden.

Aangepaste begroetingen

Voicemail met meer mogelijkheden

Klanten kunnen voicemailberichten achterlaten die automatisch worden omgezet in tickets en eventueel in transcripties.

Routering naar groepen

Stuur oproepen naar de juiste groepen met agenten in Zendesk Support, zodat de klant altijd de juiste agent aan de lijn krijgt.

Meer informatiebronnen

  • Bel met support

    Vijf trainingstips voor nieuwe agenten

    Meer informatie >
  • GETTING STARTED WITH ZENDESK TALK

    Een gratis e-book om binnen enkele minuten aan de slag te gaan

    Meer informatie >

Ik ben klaar voor betere telefonische support