Start
Talk
Automatisch tickets maken

Automatisch tickets maken

Elke seconde die wordt besteed aan administratieve taken, is weer een seconde dat een klant moet wachten tot er een agent beschikbaar is. Zendesk Talk maakt automatisch tickets van telefonische oproepen, zodat agenten sneller terug kunnen naar het helpen van klanten.

Afronden maar

Afronden is de tijd die agenten besteden aan het vastleggen van gegevens over de klant en het gesprek. Dit zijn belangrijke meetgegevens voor telefonische support. Als dit te lang duurt, zijn langere wachttijden het gevolg. Dat merken klanten. Maar gehaast werken is ook niet goed, omdat belangrijke gegevens mogelijk tussen wal en schip vallen. Doordat tickets automatisch worden gemaakt, maken agenten een vliegende start. Belangrijke gegevens zijn namelijk al vastgelegd, waardoor agenten minder tijd kwijt zijn aan het maken van aantekeningen.

Telefoon opnemen in browser

Voer gesprekken rechtstreeks in de Zendesk-interface in uw browser.

Automatisch tickets maken

Gepersonaliseerde support

Zendesk-gebruikersprofielen geven telefonische supportagenten informatie over klanten zoals open tickets, aankoopgeschiedenis en meer.

Automatische transcriptie

Dankzij optionele, automatische transcriptie kunt u uw voicemails gemakkelijk sorteren en erop reageren.

Meer informatiebronnen

  • Bel met support

    Vijf trainingstips voor nieuwe agenten

    Meer informatie >
  • GETTING STARTED WITH ZENDESK TALK

    Een gratis e-book om binnen enkele minuten aan de slag te gaan

    Meer informatie >

Ik ben klaar voor betere telefonische support