Automatisch tickets maken
Elke seconde die wordt besteed aan administratieve taken, is weer een seconde dat een klant moet wachten tot er een agent beschikbaar is. Zendesk Talk maakt automatisch tickets van telefonische oproepen, zodat agenten sneller terug kunnen naar het helpen van klanten.
Afronden maar
Afronden is de tijd die agenten besteden aan het vastleggen van gegevens over de klant en het gesprek. Dit zijn belangrijke meetgegevens voor telefonische support. Als dit te lang duurt, zijn langere wachttijden het gevolg. Dat merken klanten. Maar gehaast werken is ook niet goed, omdat belangrijke gegevens mogelijk tussen wal en schip vallen. Doordat tickets automatisch worden gemaakt, maken agenten een vliegende start. Belangrijke gegevens zijn namelijk al vastgelegd, waardoor agenten minder tijd kwijt zijn aan het maken van aantekeningen.
Telefoon opnemen in browser
Voer gesprekken rechtstreeks in de Zendesk-interface in uw browser.

Gepersonaliseerde support
Zendesk-gebruikersprofielen geven telefonische supportagenten informatie over klanten zoals open tickets, aankoopgeschiedenis en meer.
Automatische transcriptie
Dankzij optionele, automatische transcriptie kunt u uw voicemails gemakkelijk sorteren en erop reageren.
Meer informatiebronnen
-
Bel met support
Vijf trainingstips voor nieuwe agenten
Meer informatie > -
GETTING STARTED WITH ZENDESK TALK
Een gratis e-book om binnen enkele minuten aan de slag te gaan
Meer informatie >