Start
Talk
Callcenter in uw browser

Callcenter in uw browser

Uw telefoon hebt u niet meer nodig

Nou, bijna dan. Maar met Zendesk Talk vindt het beheer van telefoongesprekken in je Zendesk-browser plaats. Agenten hoeven niet heen en weer te schakelen tussen programma's of apparaten. Agenten kunnen nu alles doen, bladeren door de klantgeschiedenis, artikelen in de kennisbank lezen en telefoongesprekken beheren, allemaal op één locatie. Het is echte magie*. *Aan Zendesk ligt geen toverkunst ten grondslag

Snel support, tevreden klanten

Automatisch tickets maken, Volledige klantgeschiedenis en Oproepen opnemen zijn functies waarmee agenten zich volledig kunnen concentreren op het oplossen van problemen, zodat ze snel een volgende klant kunnen helpen.

Callcenter in uw browser

Gepersonaliseerde support

Zendesk-gebruikersprofielen geven telefonische supportagenten informatie over klanten zoals open tickets, aankoopgeschiedenis en meer.

Kortere wachttijden

Stimuleer klanten gebruik te maken van zelfservice-opties of verplaats het gesprek naar andere kanalen wanneer uw team het druk heeft.

Meer informatiebronnen

  • Bel met support

    Vijf trainingstips voor nieuwe agenten

    Meer informatie >
  • GETTING STARTED WITH ZENDESK TALK

    Een gratis e-book om binnen enkele minuten aan de slag te gaan

    Meer informatie >

Ik ben klaar voor betere telefonische support