Start
Talk
Geavanceerde analyses

Geavanceerde analyses

Zendesk Talk geeft met zijn geavanceerde analyses een goed overzicht van de prestaties van uw supportteam. Ontdek hoe telefonische support in een strategie voor meerdere kanalen past.

Stop nooit met verbeteren

Ondanks hun twijfelachtige reputatie worden giswerk en anekdotisch bewijs vaak gebruikt bij het nemen van beslissingen. Dankzij geavanceerde analyses is dat niet meer nodig omdat de belangrijkste metingen worden gevolgd en bijgehouden, en in heldere diagrammen naar supportmanagers worden gecommuniceerd.

Uw blik op de toekomst

Historische gegevens zijn waardevolle assets in uw langetermijnplanning. Een nieuw product op stapel staan? Onderzoek de gegevens van de vorige productlancering in uw voorbereidingen.

Geavanceerde analyses

Experimenteer vol vertrouwen

Aan de hand van geavanceerde analyses kunt u niet alleen knelpunten en andere problemen identificeren, maar begrijpt u ook wat de achterliggende oorzaak is en kunt u mogelijke oplossingen bedenken.

Een benchmark van uw agenten

Gebruik echte gegevens om benchmarks te ontwikkelen die agenten kunnen aanhouden en voorbijstreven.

Meer informatiebronnen

  • Bel met support

    Vijf trainingstips voor nieuwe agenten

    Meer informatie >
  • Aan de slag met Zendesk Talk

    Een gratis e-book om binnen enkele minuten aan de slag te gaan

    Meer informatie >

Ik ben klaar voor betere telefonische support