Tips & Tricks: hoe wij zelf bij Zendesk self-service geïmplementeerd hebben

Donderdag 5 november 13.00 uur

Over deze webinar

Wanneer je ons Helpcentrum doorzoekt voor meer informatie of artikelen in onze community leest voor tips en tricks, gebruikt je Zendesk Guide & Gather.

Ons Advocacy-team gebruikt Zendesk om verzoeken uit veel verschillende kanalen op te lossen, inclusief self-service. Self-service ondersteuning bieden is een continu proces en geen eenmalig traject. Daar hebben we enorm veel van geleerd. We willen je laten zien hoe wij zelf Zendesk gebruiken om self-service aan te bieden, toenames in ticketvolume te beheren en we delen graag de beste tips en tricks met je die we geleerd hebben.

Sluit je op 5 november van 13.00 – 14.00 aan bij Martine Niermans, Senior Manager Customer Success en André Hoekstra, Senior Commercial Sales Executive en bespreek hoe wij zelf Zendesk gebruiken om:

  • Pijnpunten van gebruikers te begrijpen
  • Prioriteit te geven aan hetgeen waar self-service de grootste impact kan hebben
  • Gerichte inhoud op het juiste moment te implementeren
  • Ondersteuning uit te breiden via onze community
  • Impact te meten

Vul het onderstaande formulier in om de volledige webinar te bekijken:

Geef uw voornaam op
Geef uw achternaam op
Geef een geldig e-mailadres op
Geef een geldig mobiel nummer op
Geef uw bedrijfsnaam op
Geef uw functienaam op
Selecteer aantal medewerkers
Geef uw land op
Stuur mij ook af en toe e-mails over producten en services van Zendesk. (U kunt zich op elk moment uitschrijven.)
Selecteer een optie

Hartelijk dank voor uw registratie! Kijk in uw e-mail of u een bericht hebt ontvangen met daarin uw unieke registratiebevestiging.

Er is iets fout gegaan.

Uw aanvraag wordt verzonden. Een ogenblik geduld.

Sprekers

Martine Niermans

Senior Manager Customer Success, Zendesk

André Hoekstra

Senior Commercial Sales Executive, Zendesk

Hartelijk dank voor uw registratie! Kijk in uw e-mail of u een bericht hebt ontvangen met daarin uw unieke registratiebevestiging.