Wat is er nieuw bij Zendesk: november 2017 – Europa

On-demand met het Zendesk Product Marketing-team

Wij hebben onlangs enkele functies toegevoegd waarmee uw team workflows en inhoud van documenten kan stroomlijnen, waardoor uw bedrijf gemakkelijk slimmer kan werken wanneer u groeit. Onze Senior Product Marketing Manager van Zendesk Talk en andere medewerkers van het Zendesk Product Marketing Team vertellen u alles over wat er nieuw is in uw Zendesk. In deze webinar van 30 minuten bespreken wij de nieuwste functies die wij hebben uitgebracht en geven wij enkele tips over hoe u deze functies gebruikt.

Dit is een klein voorproefje van wat wij zullen bespreken:
● Hoe u uw Zendesk Talk-implementatie opschaalt met praktische support van Zendesk-experts en info over andere nieuwe functies in Talk Enterprise
● Manieren om uw kennis te gebruiken en betere inhoud te ontwikkelen met de Knowledge Capture-app
● Hoe u uw bedrijfsregels beter bewaakt en beheert met Revisies van triggers
● Voorbeelden van hoe u meer inzicht krijgt in uw macro's met Macrovoorbeeld
● Nieuwe manieren om uw klanten op de hoogte te houden van hun plaats in de chatwachtrij

Wij bieden twee regionale sessies aan van deze webinar:

Azië
Noord- en Zuid-Amerika

Raadpleeg de pagina Wat is er nieuw voor het laatste nieuwe productnieuws.

Vul het onderstaande formulier in om de volledige webinar te bekijken:

Geef uw voornaam op
Geef uw achternaam op
Geef een geldig e-mailadres op
Geef een geldig mobiel nummer op
Geef uw bedrijfsnaam op
Selecteer uw functieniveau
Selecteer uw afdeling
Selecteer uw sector
Selecteer aantal medewerkers
Geef uw land op

Hartelijk dank voor uw registratie! Kijk in uw e-mail of u een bevestigingsbericht hebt ontvangen met daarin een koppeling naar de webinar.

Er is iets fout gegaan.

Laad de pagina opnieuw en probeer het nog een keer, of e-mail ons rechtstreeks op support@zendesk.com.

Uw aanvraag wordt verzonden. Een ogenblik geduld.