Overslaan naar belangrijkste inhoud

Wat is er nieuw bij Zendesk: november 2017 – Europa

Beschikbaar on-demand

Over deze webinar

Wij hebben onlangs enkele functies toegevoegd waarmee uw team workflows en inhoud van documenten kan stroomlijnen, waardoor uw bedrijf gemakkelijk slimmer kan werken wanneer u groeit. Onze Senior Product Marketing Manager van Zendesk Talk en andere medewerkers van het Zendesk Product Marketing Team vertellen u alles over wat er nieuw is in uw Zendesk. In deze webinar van 30 minuten bespreken wij de nieuwste functies die wij hebben uitgebracht en geven wij enkele tips over hoe u deze functies gebruikt.

Dit is een klein voorproefje van wat wij zullen bespreken:
● Hoe u uw Zendesk Talk-implementatie opschaalt met praktische support van Zendesk-experts en info over andere nieuwe functies in Talk Enterprise
● Manieren om uw kennis te gebruiken en betere inhoud te ontwikkelen met de Knowledge Capture-app
● Hoe u uw bedrijfsregels beter bewaakt en beheert met Revisies van triggers
● Voorbeelden van hoe u meer inzicht krijgt in uw macro’s met Macrovoorbeeld
● Nieuwe manieren om uw klanten op de hoogte te houden van hun plaats in de chatwachtrij

Wij bieden twee regionale sessies aan van deze webinar:

Azië
Noord- en Zuid-Amerika

Raadpleeg de pagina Wat is er nieuw voor het laatste nieuwe productnieuws.

Vul het onderstaande formulier in om de webinar te bekijken