Wat is er nieuw bij Zendesk: november 2016

On-demand met Adrian McDermott

Zoals u misschien al had gemerkt, hebben wij een andere vormgeving. Dat komt doordat Zendesk nu een grote productfamilie is, waaronder twee nieuwe toevoegingen: Explore en Connect. Bovendien hebben we verbeteringen aangebracht in Support, Helpcenter, Chat en Talk.
Adrian McDermott, Anthony Okumura en Toby Roger van ons productmarketingteam nemen u mee naar een voorproefje van onze nieuwe producten en geven u een uitvoerige rondleiding langs alle productupdates sinds het vorige kwartaal. In deze 60-minuten durende webinar bent u de eerste die de nieuwe productfamilie krijgt te zien.
Dit krijgt u te zien:
● Hoe de familie met Zendesk-producten met elkaar samenwerkt
● Wat er nieuw is in Support, Helpcenter, Chat en Talk
● Hoe u met Explore onder andere gegevens analyseert van Zendesk-producten
● Hoe u met Connect proactief contact maakt met klanten en doelgerichte campagnes verstuurt.

We are sending your request...please wait

    Complete the form below to view your complete webinar:

  • Functieniveau
  • Afdeling
  • Bedrijfstak
  • Selecteer het aantal werknemers
  • Alle velden moeten worden ingevuld