Wat is er nieuw bij Zendesk: november 2016

On-demand met Adrian McDermott

Zoals u misschien al had gemerkt, hebben wij een andere vormgeving. Dat komt doordat Zendesk nu één grote productfamilie is, waaronder twee nieuwe toevoegingen: Explore en Connect. Bovendien hebben wij verbeteringen aangebracht in Support, Helpcenter, Chat en Talk.
Adrian McDermott, Anthony Okumura en Toby Roger van ons productmarketingteam geven een voorproefje van onze nieuwe producten en nemen u mee langs alle productupdates sinds het vorige kwartaal. In deze 60-minuten durende webinar bent u de eerste die de nieuwe productfamilie krijgt te zien.
De volgende onderwerpen worden besproken:
● Hoe de familie van Zendesk-producten met elkaar samenwerkt
● Wat er nieuw is in Support, Helpcenter, Chat en Talk
● Hoe u met Explore gegevens van Zendesk-producten (en meer) kunt analyseren
● Hoe u met Connect proactief contact maakt met klanten en gerichte campagnes verzendt
Opname in het Engels met transcripties in het Spaans en Portugees.Op zoek naar Frans, Duits, Italiaans, Spaans (ES) of Nederlandstalige transcripties? Klik hier

We are sending your request...please wait

    Vul het onderstaande formulier in om de volledige webinar te bekijken:

  • Functieniveau
  • Afdeling
  • Bedrijfstak
  • Selecteer het aantal werknemers
  • Alle velden moeten worden ingevuld