Wat is er nieuw bij Zendesk: november 2016

On-demand met Adrian McDermott

Zoals u misschien al had gemerkt, hebben wij een andere vormgeving. Dat komt doordat Zendesk nu een grote productfamilie is, waaronder twee nieuwe toevoegingen: Explore en Connect. Bovendien hebben we verbeteringen aangebracht in Support, Helpcenter, Chat en Talk.
Adrian McDermott, Anthony Okumura en Toby Roger van ons productmarketingteam nemen u mee naar een voorproefje van onze nieuwe producten en geven u een uitvoerige rondleiding langs alle productupdates sinds het vorige kwartaal. In deze 60-minuten durende webinar bent u de eerste die de nieuwe productfamilie krijgt te zien.
Dit krijgt u te zien: 
  ● Hoe de familie met Zendesk-producten met elkaar samenwerkt
● Wat er nieuw is in Support, Helpcenter, Chat en Talk
● Hoe u met Explore onder andere gegevens analyseert van Zendesk-producten
● Hoe u met Connect proactief contact maakt met klanten en doelgerichte campagnes verstuurt.
De uitzending is in het Engels met transcriptie in het Spaans en Portugees. Op zoek naar een transcriptie in het Nederlands, Frans, Duits, Italiaans of Spaans (Spanje)? Klik hier

We are sending your request...please wait

    Complete the form below to register:

  • Functieniveau
  • Afdeling
  • Bedrijfstak
  • Selecteer het aantal werknemers
  • Alle velden moeten worden ingevuld