Webinar

Wat is er nieuw bij Zendesk: mei 2017 – Europa

Beschikbaar on-demand met het Zendesk Product Marketing-team

Wij hebben onlangs een aantal nieuwe functies toegevoegd die de klantervaring verbeteren, agenten meer contextinfo geven en waarmee beheerders hun teams kunnen op- en terugschalen. Neem deel aan het “Wat is er nieuw?”-webinar van dit kwartaal. Het Zendesk Product Marketing Team neemt deze geweldige productverbeteringen met u door. Tijdens deze 60-minuten durende sessie krijgt u een overzicht van de nieuwste functies en tips over hoe u deze kunt gebruiken.

Enkele van de hoogtepunten:

● Een inleiding in Guide, de evolutie van Helpcenter tot een krachtige kennisbank
● Support voor app-updates, waaronder een handige, nieuwe locatie voor Editor-apps en    verbeterde gegevenssynchronisatie met JIRA en Salesforce
● Terugbellen vanuit de wachtrij, een nieuwe functie van Zendesk Talk waarmee bellers het wachten    achter zich kunnen laten en kunnen vragen om te worden teruggebeld
● De eerste Zendesk-certificering ooit als erkenning en officiële validatie van uw    kennis over Zendesk Support
Wij houden nog twee andere regionale sessies van deze webinar:

Azië
Noord- en Zuid-Amerika

Raadpleeg onze pagina Wat is er nieuw? voor het laatste productnieuws.

Vul het onderstaande formulier in om de volledige webinar te bekijken:

Geef uw voornaam op
Geef uw achternaam op
Geef een geldig e-mailadres op
Geef een geldig mobiel nummer op
Geef uw bedrijfsnaam op
Selecteer uw functieniveau
Selecteer uw afdeling
Selecteer uw sector
Selecteer aantal medewerkers
Geef uw land op
Stuur mij ook af en toe e-mails over producten en services van Zendesk. (U kunt zich op elk moment uitschrijven.)
Selecteer een optie

Hartelijk dank voor uw registratie! Kijk in uw e-mail of u een bevestigingsbericht hebt ontvangen met daarin een koppeling naar de webinar.

Sorry, something went wrong!

Please reload the page and try again, or you can email us directly at support@zendesk.com.

Uw aanvraag wordt verzonden. Een ogenblik geduld.