Overslaan naar belangrijkste inhoud

Wat is er nieuw bij Zendesk: mei 2017 – Europa

Beschikbaar on-demand

Over deze webinar

Wij hebben onlangs een aantal nieuwe functies toegevoegd die de klantervaring verbeteren, agenten meer contextinfo geven en waarmee beheerders hun teams kunnen op- en terugschalen. Neem deel aan het “Wat is er nieuw?”-webinar van dit kwartaal. Het Zendesk Product Marketing Team neemt deze geweldige productverbeteringen met u door. Tijdens deze 60-minuten durende sessie krijgt u een overzicht van de nieuwste functies en tips over hoe u deze kunt gebruiken.

Enkele van de hoogtepunten:

● Een inleiding in Guide, de evolutie van Helpcenter tot een krachtige kennisbank
● Support voor app-updates, waaronder een handige, nieuwe locatie voor Editor-apps en    verbeterde gegevenssynchronisatie met JIRA en Salesforce
● Terugbellen vanuit de wachtrij, een nieuwe functie van Zendesk Talk waarmee bellers het wachten    achter zich kunnen laten en kunnen vragen om te worden teruggebeld
● De eerste Zendesk-certificering ooit als erkenning en officiële validatie van uw    kennis over Zendesk Support
Wij houden nog twee andere regionale sessies van deze webinar:

Azië
Noord- en Zuid-Amerika

Raadpleeg onze pagina Wat is er nieuw? voor het laatste productnieuws.

Vul het onderstaande formulier in om de webinar te bekijken