Webinar

Wat is er nieuw bij Zendesk: februari 2017 – Europa

Beschikbaar on-demand met het Zendesk Product Marketing-team

Ons Product Marketing-team nodigt u van harte uit om deel te nemen aan de uitvoerige rondleiding langs alle productupdates van het afgelopen kwartaal. In deze webinar van 60 minuten maakt u kennis met de nieuwe functies in Support, Helpcenter, Chat, Talk en Message, en worden de voordelen van elk kanaal uitvoerig besproken. Aan het eind is er ook tijd om vragen te beantwoorden.Dit is wat u te zien krijgt:

● Nieuwe functies in de kern van onze producten Support, Helpcenter, Chat en Talk
● Een overzicht en demo van ondersteuning via sms in Text
● Een diepe duik in de aanpassingen van de chatwidget die met Web SDK mogelijk zijn
● Hoe u uw klanten relevante inhoud aanbiedt met Automatic Answers
● Inleiding in Zendesk Message en de nieuwe functies ervanUitzending in het Engels met transcripties in het Nederlands, Duits, Frans, Italiaans en Spaans.Azië: transcripties in het Japans en Koreaans
Noord- en Zuid-Amerika: transcripties in het Spaans en Portugees

Vul het onderstaande formulier in om de volledige webinar te bekijken:

Geef uw voornaam op
Geef uw achternaam op
Geef een geldig e-mailadres op
Geef een geldig mobiel nummer op
Geef uw bedrijfsnaam op
Selecteer uw functieniveau
Selecteer uw afdeling
Selecteer uw sector
Selecteer aantal medewerkers
Geef uw land op
Stuur mij ook af en toe e-mails over producten en services van Zendesk. (U kunt zich op elk moment uitschrijven.)
Selecteer een optie

Hartelijk dank voor uw registratie! Kijk in uw e-mail of u een bevestigingsbericht hebt ontvangen met daarin een koppeling naar de webinar.

Sorry, something went wrong!

Please reload the page and try again, or you can email us directly at support@zendesk.com.

Uw aanvraag wordt verzonden. Een ogenblik geduld.