De klantervaring vormgeven – Verhalen van klanten: Sendcloud

Donderdag 25 juni om 12.00 uur GMT

Over deze webinar

Het is niet eenvoudig om uitstekende klantenservice te bieden wanneer je aan het opschalen bent, maar met Zendesk Support Suite kan een bedrijf zoals Sendcloud, een SaaS-verzendplatform, gepersonaliseerde klantervaringen creëren en zo de snelle groei van het bedrijf stimuleren.

Bekijk onze webinar met Bram Greijmans, Business Operations Specialist bij Sendcloud, waarin wij het volgende bespreken:

  • Hun supportstrategie en belangrijkste stappen die zij hebben genomen om snel uit te breiden
  • De impact van Support Suite en specifieke productfuncties op hun supportervaring
  • Hoe zij supportgegevens analyseren en de klantervaring verbeteren
  • Hoe de implementatie van Zendesk de efficiency van hun agenten heeft verbeterd

Vul het onderstaande formulier in om de volledige webinar te bekijken:

Geef uw voornaam op
Geef uw achternaam op
Geef een geldig e-mailadres op
Geef een geldig mobiel nummer op
Geef uw bedrijfsnaam op
Selecteer aantal medewerkers
Geef uw land op
Stuur mij ook af en toe e-mails over producten en services van Zendesk. (U kunt zich op elk moment uitschrijven.)
Selecteer een optie

Hartelijk dank voor uw registratie! Kijk in uw e-mail of u een bericht hebt ontvangen met daarin uw unieke registratiebevestiging.

Er is iets fout gegaan.

Uw aanvraag wordt verzonden. Een ogenblik geduld.

Sprekers

BRAM
GREIJMANS

Business Operations Specialist
bij Sendcloud

BOUDEWIJN SCHRIJVER

Senior Account Executive
bij Zendesk

Hartelijk dank voor uw registratie! Kijk in uw e-mail of u een bericht hebt ontvangen met daarin uw unieke registratiebevestiging.