Growing sales and conversions with Zendesk Chat, featuring internet retailer Happy Socks

Beschikbaar on-demand

Over deze webinar

Like in a brick and mortar store, customers often need help when making a purchase online. Live chat lets businesses step in to offer help and close the deal. So, it’s hardly a surprise that websites with live chat have seen a 29% increase in sales as a result of offering customers a real-time channel for queries (Forrester Research).

Join Kai Sugunnasil, Sales Team Lead at Happy Socks, an ecommerce company based in Stockholm, and Abhi Basu, Lead Product Marketing Manager of Zendesk Chat, to learn how live chat can bring the benefits of a physical retail experience to the web.

During the webinar we’ll discuss:
• How Happy Socks uses proactive triggers to increase sales
• How to measure the success of chat and sales with conversion tracking
• Why chat is important for retail and e-commerce websites.

Vul het onderstaande formulier in om de webinar te bekijken:

Geef uw voornaam op
Geef uw achternaam op
Geef een geldig e-mailadres op
Geef een geldig mobiel nummer op
Geef uw bedrijfsnaam op
Geef uw functienaam op
Selecteer aantal medewerkers
Geef uw land op
Stuur mij ook af en toe e-mails over producten en services van Zendesk. (U kunt zich op elk moment uitschrijven.)
Selecteer een optie

Hartelijk dank voor uw registratie! Kijk in uw e-mail of u een bevestigingsbericht hebt ontvangen met daarin een koppeling naar de webinar.

Er is iets fout gegaan.

Uw aanvraag wordt verzonden. Een ogenblik geduld.

Sprekers

ABHI BASU

Lead Product Marketing Manager at Zendesk

KAI LEADS

Customer Experience Lead at Happy Socks

Hartelijk dank voor uw registratie! Kijk in uw e-mail of u een bevestigingsbericht hebt ontvangen met daarin een koppeling naar de webinar.