Beter samen

Vier krachtige producten.
Eén handig pakket.

Zendesk Suite
NAADLOZE SUPPORT

Zorg dat het bericht overkomt

Interactie met ingesloten Web Widget voor support
Ingebouwde support

Sluit support in uw mobiele app of uw website in met Web Widget, zodat klanten hulp kunnen zoeken, een chatgesprek kunnen beginnen, kunnen bellen of u kunnen mailen zonder uw app te verlaten.

Helpcenter

Laat klanten zichzelf helpen met de inhoud van uw kennisbank en een aangepast helpcenter dat snel op mobiele apparaten reageert.

Answer Bot

Reageer dankzij kunstmatige intelligentie automatisch op supportaanvragen met relevante Helpcenter-artikelen, zodat vragen van klanten worden beantwoord terwijl zij op een agent wachten.Meer informatie.

Proactieve triggers

Stuur klanten doelgerichte en op gedrag gebaseerde berichten. U kunt klanten bijvoorbeeld helpen hun aankoop te voltooien door automatisch met een chatgesprek contact met ze op te nemen.

Inkomende en uitgaande oproepen

Ontvang een onbeperkt aantal inkomende oproepen van klanten. Volg ze op of lever proactief support met uitgaande oproepen. Houd oproepen bij door automatisch tickets te maken en gesprekken op te nemen.

VEREENVOUDIGDE WORKFLOWS

Eén werkruimte. Efficiëntere agenten.

Uniforme werkruimteanimatie
Uniforme werkruimte

Zendesk Suite maakt vereenvoudigde workflows mogelijk in een gebruikersvriendelijke, contextuele interface, ongeacht het kanaal.

Op vaardigheden gebaseerde routering

Wijs tickets automatisch toe aan de juiste agenten op basis van hun vaardigheden, aanwezigheid en werkbelasting. Zo zorgt u ervoor dat klanten direct support krijgen en uw agenten niet overbelast raken.

Bedrijfsregels

Gebruik triggers om een ticketworkflow te routeren op basis van specifieke acties of automatiseringen voor op tijd gebaseerde voorwaarden. U kunt deze gemakkelijk in- of uitschakelen, en ze aanpassen aan uw specifieke behoeften.

Direct de context van de klant

Met de app Pathfinder krijgt u de context die u nodig hebt om vragen van klanten snel te beantwoorden. Zie welke Helpcenter-artikelen en communityberichten klanten hebben bekeken voordat en nadat zij een ticket hebben ingediend.

Vooraf gedefinieerde ticketacties

Gebruik macro's om snel te reageren op standaardaanvragen met vooraf gedefinieerde acties. U kunt ook andere acties genereren, zoals het wijzigen van de status van een ticket of het veranderen van bepaalde velden.

Knowledge Capture-app

Met Guide kunt u gebruikmaken van de gezamenlijke kennis van uw team. Agenten kunnen nieuwe inhoud maken, artikelen aan tickets koppelen en inhoud markeren die moet worden verbeterd, en dat allemaal vanuit de gebruikersinterface van Zendesk Support voor agenten.Meer informatie.

ÉÉN PLAATS VAN DE WAARHEID

Altijd inzicht

Real-time omnichannel dashboard
Real-time omnichannel dashboard

Beheer activiteiten met geconsolideerde, kanaalonafhankelijke rapportages. Krijg beter inzicht in ticketvolume, prestaties van agenten en andere belangrijke supportmetingen bij kanalen.

Historische rapportages

Volg uw supportinteracties bij alle kanalen in één enkele weergave met Insights. Monitor de productiviteit van agenten, klanttevredenheid, verwerkingstijden om te anticiperen op de behoeften van klanten en de tevredenheid te verhogen.

“Ebates heeft een klanttevredenheid van 93% met de Zendesk omnichannel oplossing.”

Member Services VP, Dylan Campopiano

Neem deel aan onze live productdemo

Wij lopen met u door de reeks producten en beantwoorden alle vragen die over Zendesk heeft.

Een demo plannen