De Support Suite-rapportkaart

De rapportkaart geeft aan wat omnichannel voor uw klantervaring kan betekenen. De onderstaande prognoses zijn gebaseerd op werkelijke gegevens van omnichannel klanten die met u vergelijkbaar zijn. Lees verder en ontdek hoe het verbeteren van de metrics van uw bedrijf ervoor kan zorgen dat u op koers blijft.

UW
cijfers
130
Supportaanvragen
20
Aantal agenten
B2B
BEDRIJFSTYPE
400
Prognose van ticketvolume
Support
100
Guide
100
Talk
100
Chat
100
Uw prognoses
Mediaan van tijd tot
eerste oplossing*
30 uur
Het verbeteren van de tijd tussen het maken van tickets en het tijdstip van de eerste oplossing is cruciaal om uw klanten tevreden te stellen. Omnichannel bedrijven met soortgelijke metrics gebruiken een geïntegreerde interface voor hun klantenservice, waardoor interacties soepeler verlopen, er sprake is van minder herhaling en de efficiëntie over het algemeen veel beter is.
Helpcenter totaal aantal
keren bekeken*
10
Dit is het totale aantal keren dat elke pagina in uw Helpcenter is bekeken. Uw branchegenoten verlagen het ticketvolume voor hun omnichannel klanten met Guide door relevante support te verlenen met slimme selfserviceresources, zoals community's en Help-artikelen.
Gemiddelde verwerkingstijd*
5.6 min
De tijd van de klant is kostbaar en dit geeft de gemiddelde duur aan dat een klant contact heeft tijdens een gesprek. Uw branchegenoten optimaliseren de duur van het klantcontact voor hun omnichannel klanten door een Helpcenter aan te bieden met Guide en snel te reageren via Chat, zodat hun agenten de hulp kunnen prioriteren die het beste telefonisch kan worden afgehandeld.
Totale tijd bij agenten
bespaard
60 uur
De mogelijkheid van een agent om klantenservicetickets op te lossen, hangt af van het systeem dat zij gebruiken. Omnichannel klanten met soortgelijke metrics als uw bedrijf kunnen klantenservicetickets allemaal op één plaats volgen, prioriteren en oplossen, waardoor communicatie probleemloos verloopt en agenten veel productiever zijn.

*Vanwege een kleine steekproef zijn de hier gepresenteerde waarden algemene gemiddelden.

Prognose van ROI
70%
Wij hebben de bovenstaande prestatieverbeteringen gecombineerd om een prognose op te stellen voor de ROI van uw bedrijf. Deze fraaie besparingen zijn slechts de eerste ramingen van wat u kunt verwachten bij een omnichannel aanpak van uw klantenservice met Zendesk.