Zendesk-onderzoek: live chat

Live ChatDe populariteit van live chat voor klantenservice neemt snel toe. Klanten maken steeds vaker gebruik van live chat wanneer ze online winkelen, en een toenemend aantal consumenten zegt dat zij de voorkeur geven aan live chat als ze contact willen opnemen met support. Hoe kunnen bedrijven live chat gebruiken om de manier waarop zij contact met klanten hebben anders vorm te geven? Dit Zendesk-onderzoeksrapport gaat in op het volgende:

  • Benchmarking voor live chat
  • Hoe live chat het contact met klanten verandert
  • De kenmerken van een geweldige ervaring met live chat
  • Waar u rekening mee dient te houden wanneer u personeel voor live chat werft

Download het volledige rapport voor meer informatie en inzichten. (in het Engels)

Als u een voorstander bent van metingen, analyses en alles wat met cijfers te maken heeft, ga dan naar de pagina Zendesk Benchmark om te zien hoe uw klantensupport zich verhoudt tot die van uw concurrenten.

Vul het onderstaande formulier in om het rapport te lezen

Geef uw voornaam op
Geef uw achternaam op
Geef een geldig e-mailadres op
Geef een geldig mobiel nummer op
Selecteer uw functieniveau
Selecteer uw afdeling

Bijna klaar. Vertel ons over uw bedrijf.

Geef uw bedrijfsnaam op
Selecteer aantal medewerkers
Stuur mij ook af en toe e-mails over producten en services van Zendesk. (U kunt zich op elk moment uitschrijven.)
Selecteer een optie

Bedankt. Veel leesplezier.

Bedankt voor het downloaden! Hier is uw exemplaar van Zendesk research: live chat

Lees verder

Er is iets fout gegaan.

Uw aanvraag wordt verzonden. Een ogenblik geduld.