Een gids voor retailers over hoe u op de juiste manier omnichannel klantenservice levert

E-book over omnichannel retail

Omnichannel klantenservice voor retailers

Nu klanten via meer kanalen dan ooit winkelen, zijn retailers gedwongen om met de ontwikkelingen mee te bewegen. Alles draait om het op elkaar afstemmen van uw bedrijfsactiviteiten om ervoor te zorgen dat het winkeltraject van de klant naadloos, snel en zo probleemvrij mogelijk is.

En toch weten wij allemaal dat er problemen zullen optreden als klanten contact met u hebben en van hun mobiele apparaat overstappen op een bezoek aan uw winkel en daarna uw website, en weer terug. Daarom is het hebben van het juiste omnichannel klantenserviceprogramma zo belangrijk. Als u uw klanten snel en doelmatig kunt helpen bij de kanalen van hun keuze, zijn uw klanten tevredener en op de lange termijn ook loyaal aan uw merk.

Download dit e-book en ontdek:

  • Hoe u een audit van uw klantenservice uitvoert
  • Stappen voor het uitvoeren en realiseren van een omnichannel strategie
  • Tips voor het optimaliseren van omnichannel serviceniveaus
  • Van merken die succesvol zijn

Vul het onderstaande formulier in om het e-boek te bekijken

Geef uw voornaam op
Geef uw achternaam op
Geef een geldig e-mailadres op
Geef een geldig mobiel nummer op
Selecteer uw functieniveau
Selecteer uw afdeling

Bijna klaar. Vertel ons over uw bedrijf.

Geef uw bedrijfsnaam op
Selecteer aantal medewerkers
Stuur mij ook af en toe e-mails over producten en services van Zendesk. (U kunt zich op elk moment uitschrijven.)
Selecteer een optie

Bedankt. Veel leesplezier.

Hoera! U hebt toegang. En dit is de link waarmee u toegang krijgt.

Er is iets fout gegaan.

Uw aanvraag wordt verzonden. Een ogenblik geduld.