Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 8

Artikel
3 min read

Wisseling van getijden: Opkomst van D2C en waarom fabrikanten nu eerst aan de consument moeten denken

Als het gaat om het creëren van processen waarbij efficiënt kwaliteitsproducten worden gemaakt, heeft de productiesector…

Artikel
7 min read

Thuiswerken verduurzamen

Bedrijven streven er steeds meer naar om de duurzaamheid van thuiswerken te meten, maar dat is niet gemakkelijk. Ontdek de best practices voor het evalueren van de milieu-impact van werknemers die thuiswerken.

Artikel
1 min read

Hoe klantsentimentanalyse de klantervaring verbetert

Bedrijven zijn voortdurend op zoek naar manieren om hun klantervaring te verbeteren. Ontdek waarom klantsentimentanalyse hierbij een sleutelrol kan spelen.

Artikel
5 min read

Hoe AI fabrikanten kan helpen om hun toeleveringsketens te vernieuwen en duurzamer te zijn

Voor de productiesector is er is de afgelopen tijd genoeg geweest om zich zorgen over te…

Artikel
9 min read

5 trends in de klantervaring bij digitaal bankieren om te overwegen voor 2024

Banken die consequent de klantervaring optimaliseren, groeien sneller. Hier volgen trends en best practices om je CX-strategie te sturen en blijvende klantrelaties te stimuleren.

Artikel
6 min read

Waarom tech-managers zich moeten richten op zowel de klant- als de werknemerservaring

Colleen Berube, CIO en SVP of Operations bij Zendesk, licht toe hoe de klant- en werknemerservaring onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn.

Artikel
7 min read

Op wetenschap gebaseerde doelen zijn de sleutel tot duurzaam ondernemen

Om te helpen bij het bestrijden van klimaatverandering, stellen veel bedrijven wetenschappelijk onderbouwde emissiereductiedoelstellingen vast. Lees meer over deze inspanningen en de impact die deze op de planeet kunnen hebben.

Artikel
4 min read

6 tips voor ondernemers om stress tegen te gaan

Kleine bedrijven floreren wanneer werknemers op hun best zijn, en bedrijven moeten altijd ervan overtuigd zijn…

Artikel

Waarom het tijd is voor de publieke sector om zich aan te sluiten bij de digitale snelweg

Of we het nu leuk vinden of niet, recente gebeurtenissen hebben ons de digitale wereld in…

Artikel
4 min read

Waarom de toekomst van crypto op CX steunt

Sinds de release van Bitcoin in 2009 hebben cryptocurrencies (crypto's) de krantenkoppen gehaald. In de afgelopen…

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.