Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 6

Artikel
2 min read

Hoe bereken je de levenslange waarde van een klant?

Als bedrijf wil je graag weten wat een klant waard in en wat hij/zij je écht…

Artikel
4 min read

Enterprise chatbot: ontdek de potentie

Klaar voor een heet hangijzer? Komt-ie: chatbots. De optimist zweert erbij en ziet deze praatgrage AI-hulpjes…

Artikel
4 min read

CRM: de drijvende kracht achter het bedrijfsleven van de toekomst

Als je in het bedrijfsleven zit, weet je hoe belangrijk goed informatiebeheer is. Iedereen in het…

Artikel
5 min read

Hoe kun je een mailinglijst opbouwen met chatbots

Chatbots zijn tegenwoordig niet meer weg te denken op websites en social media. En al die…

Artikel
3 min read

Concurreren anno 2022 – een kwestie van service

Stel, je zou een werkende glazen bol hebben en een blik in de toekomst kunnen werpen.…

Artikel
2 min read

Digitalisering: trend or toekomst?

In het bedrijfsleven wordt veel gesproken over digitalisering, maar het is niet altijd even duidelijk of…

E-BOEK

Het veranderende landschap van e-commerce: bekeken vanuit het standpunt van een Europese detailhandelaar

Landen over de hele wereld hebben te maken met torenhoge energierekeningen, verstoringen in de toeleveringsketen en…

E-BOEK
1 min read

Winnen in de dynamische wereld van e-commerce en detailhandel: de essentiële overlevingskit in onzekere tijden

In het eerste deel van onze serie e-books ‘Het veranderende landschap van e-commerce: bekeken vanuit het…

Artikel
2 min read

Bouwen of kopen: 5 redenen waarom bedrijven hun eigen oplossingen uiteindelijk toch opgeven voor Zendesk

Door de economische druk zijn bedrijven genoodzaakt hun kosten te beperken. Door CX-software te kopen, profiteer je van de allerbeste mogelijkheden zonder de kosten om ze helemaal opnieuw op te bouwen.

Artikel
1 min read

De top 5 retailtrends om op te letten in 2023

Ontdek de belangrijkste retailtrends van 2023, inclusief het ontmoeten van shoppers op hun favoriete kanalen, de opkomst van phygital en hyperpersonalisering.

Artikel
3 min read

Vrouwen verheffen en gelijkheid omarmen: Hoe 3 organisaties het verschil maken

Ontdek hoe Zendesk-partners rechtvaardigere werkplekken creëren, de carrières van vrouwen bevorderen en vrouwen over de hele wereld ondersteunen.

Artikel

Zo verlaag je de kosten van digitale klantenservice in de financiële dienstverlening

Deel je klantenservice in niveaus in om kosten te verlagen.

Artikel
3 min read

Hoe breng je een customer journey in kaart?

Je klanten en doelgroepen beter leren kennen om je business succesvoller te maken, dat wil toch…

Artikel
3 min read

Waarom je klantenservice kennis van zaken moet hebben

De moderne klantenservice is veel meer dan een adresje waar klanten kunnen aankloppen als hun wensen…

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.