Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 4

Artikel
5 min read

Hoe productiebedrijven servicekosten kunnen verlagen met AI en automatisering

See how leading manufacturers are using artificial intelligence to stay ahead of the competition.

Artikel
3 min read

Zo verlaag je de kosten van klantenservice in retail met kunstmatige intelligentie

Het kan een hele uitdaging zijn om uitstekende klantervaringen in de retail te realiseren. Ontdek hoe je met behulp van AI je winkel kunt laten schitteren.

Artikel
15 min read

Wat zijn klantprofielen? Een complete gids, voorbeelden en gratis sjablonen

Gebruik gegevens om uitgebreide klantprofielen op te bouwen, zodat je relevantere, gepersonaliseerde ervaringen kunt bieden.

Artikel
7 min read

Eerste reactietijd: 9 tips voor een snellere klantenservice

Met de eerste reactietijd wordt bedoeld hoe snel een organisatie op een klant kan reageren. In deze guide kom je te weten hoe je deze cruciale metric kunt meten, bijhouden en verbeteren.

Artikel
5 min read

Horizontale ervaring: wat is het en hoe kunnen bedrijven ervan profiteren?

Het is geen geheim dat klantervaring tegenwoordig invloed heeft op de manier waarop veel bedrijven werken.…

Artikel
4 min read

Wat is een salesanalyse?

Salesanalyse is een proces waarbij je sales- en winstgegevens in kaart brengt en verwerkt. Als je…

Artikel
5 min read

Hoe bereken je het retentiepercentage?

Klanten blijven alleen terugkomen als je hun verwachtingen eerbiedigt en overtreft. Uit onderzoek van Rare Consulting…

Artikel
4 min read

Een revolutie in klantenservice: De kracht van opkomende technologieën ontketenen

In het snelle digitale landschap van vandaag streven bedrijven er voortdurend naar om de ervaringen met…

Artikel
4 min read

Zendesk Talk uitproberen in 6 eenvoudige stappen

Bij Zendesk geloven we dat telefonische support een krachtige manier is voor bedrijven om hun klanten…

Artikel
6 min read

Wat zijn klantcontactpunten? Voorbeelden en hoe je ze kunt herkennen

Klantcontactpunten bepalen hoe consumenten je merk zien. Daarom is het in kaart brengen van het traject van de klantcontactpunten zo belangrijk voor je bedrijf en je klanten.

Artikel
9 min read

Waardeketen: definitie, voorbeelden en gids

De waardeketen biedt je de middelen om de waarde en de winstmarge van je bedrijf te maximaliseren door alle bedrijfsactiviteiten te beoordelen.

Artikel
13 min read

Wat is een salestrechter? Strategieën om er een te maken (+ voorbeelden en sjablonen)

Een salestrechter is onmisbaar om inzicht te krijgen in je salesstrategie. Ontdek hoe een salestrechter werkt en hoe je er een kunt bouwen om je conversies te verhogen.

Artikel
9 min read

Meer dan 100 pakkende slogans en taglines waar klanten enthousiast van worden

Goede slogans en taglines blijven in je hoofd hangen, net zoals een goed liedje. Ontdek hoe jij die kunt maken en hoe je het kunt inzetten om de verkoop een boost te geven.

Artikel
17 min read

30 e-mailsjablonen voor klantenservice en best practices voor contact met klanten

Gebruik deze e-mailsjablonen voor klantenservice in combinatie met software voor klantenondersteuning om je e-mailworkflows te versnellen, tijd te besparen en de efficiëntie op schaal te vergroten.

Artikel
2 min read

De ticketwachtrij navigeren met de Play-knop of de begeleide modus

Het optimaliseren van de ticketworkflow is cruciaal voor elke klantenservicemanager en wordt des te belangrijker naarmate…

Artikel
11 min read

Ticketescalatie: Wat het is en hoe ga je ermee om?

Ontdek hoe ticketescalatie werkt en waarom een gedegen escalatieproces belangrijk is voor je bedrijf.

Artikel
7 min read

De 8 beste modellen voor verandermanagement: Een guide ter vergelijking

De 8 beste modellen voor verandermanagement en de definities van verandermanagement

Artikel
2 min read

Tip van de community: Een herinnering instellen op een ticket

Het is erg handig om een ticket in de wacht te kunnen zetten, maar soms blijven…

Artikel
3 min read

Standaardtriggers uitgelegd

Triggers zijn bedrijfsregels die automatisch worden uitgevoerd als reactie op bepaalde gebeurtenissen die zijn opgetreden in…

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.