De nieuwste verhalen
Pagina 3
Artikel
7 min read
3 verborgen kosten van Freshdesk: Waarom lage licentiekosten misleidend kunnen zijn
Freshdesk zegt dat je geld bespaart door hun lage licentiekosten, maar er zijn grote nadelen om rekening mee te houden.
Artikel
3 min read
Zendesk neemt Tymeshift over en maakt AI-gedreven personeelsbeheer beschikbaar voor klanten
De overname versterkt de toewijding van het bedrijf om innovatieve omnichannel- en AI-mogelijkheden te bieden die uitmuntende klantervaringen mogelijk maken.
Artikel
2 min read
Hoe AI bedrijven kan helpen zich in te dekken tegen onzekerheid
Voor bedrijven is veerkracht geen mantra, het is een must have. Daarom wenden veel bedrijven zich tot AI en tot hun CX-teams om hen te helpen door uitdagende tijden te navigeren.
Artikel
5 min read
Waarom fabrikanten de aandacht van product naar CX, aangedreven door AI, moeten verleggen
De tijden zijn veranderd. Volgens onderzoek is zesenzestig procent van de fabrikanten van plan binnen de…
Artikel
4 min read
Hoe immersive CX met AI retailers kan helpen de loyaliteit van klanten voor zich te winnen
We kunnen minder met ons geld kopen dan voorheen. Prijzen blijven stijgen – de prijs van…
Artikel
3 min read
Nieuwe standaard voor de CX-meting van klantemoties
Denk eens aan je meest recente koopervaring. Kun je je herinneren een product impulsief vanwege enthousiasme…
Artikel
5 min read
De rol van reviewbeheer in het transformeren van klantenservicebeheer
Terwijl bedrijven blijven verbeteren en concurreren in de zeer digitale, verbonden wereld van vandaag de dag,…
Artikel
4 min read
De belangrijkste trends achter de CX-revolutie van fabrikanten
Fabrikanten hebben een optimistische blik bij het voorspellen van hun prestaties voor de komende jaren. Met…
Artikel
5 min read
Mensen x chatbots: Hoe deze winnende combinatie de banken het beste helpt
De customer journey in bankzaken is de afgelopen jaren aanzienlijk veranderd. Het bezoeken van een vestiging…
Artikel
6 min read
De nieuwe grens in finserv: waardevole CX met conversationele AI
Artikel oorspronkelijk gepubliceerd in het Altfi-rapport, gezamenlijk gesponsord door Zendesk. Het landschap van klantenservice heeft er…
Whitepaper
Gartner: 3 manieren waarop klantenservice-organisaties kunnen profiteren van AI
In een recent rapport van Gartner wordt uitgelegd hoe klantenservice-organisaties AI in kunnen zetten om kosten te besparen en waarde toe te voegen.
Abonneer je op de blog
De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.