Zendesk-onderzoek: klanttevredenheid

Zendesk-onderzoek: aanwijzingen op basis van gedrag

Gartner: Kennismanagement zal CRM-klantenservice veranderen (Knowledge Management Will Transform CRM Customer Service)

Kennisbank
<5 min.

De waarde van zelfservice

Gartner Predicts 2017: CRM Customer Service and Support – EMEA

Het Forrester TEI Report onderzocht de ROI van Zendesk

Tevreden klanten, tevreden met uw resultaten

Gartner-verwachting voor 2017: CRM-klantenservice en -support

Een gids voor retailers over hoe u op de juiste manier omnichannel klantenservice levert

Ontdek hoe het voorspellen van klanttevredenheid u kan helpen bij het toekennen van prioriteiten aan interacties om ontevredenheid te voorkomen – Zendesk

Support
<5 min.

Zendesk-productdemo

Geweldige klantenservice via de sociale media

Guide
5 - 10 min.

6 tips voor het bouwen van een florerend Helpcenter

1 2 3