Uw gids over omnichannel support

Analyse
<5 min.

De 3 typen klantenservice-metrics die van belang zijn

Woordenlijst voor klantenservice

Flexibiliteit en de totale kosten van de klantervaring

Implementeer een klantenserviceoplossing van wereldklasse

Zendesk Benchmark: hoe snelgroeiende digitale bedrijven kunnen innoveren en opschalen

Zendesk Benchmark: hoe gevestigde bedrijven winnen met de digitale transformatie

Kennisbank
<5 min.

Aan de slag met Zendesk Guide: strategieën en aanbevolen werkwijzen

De Zendesk-benadering van omnichannel support

Het ROI-aspect van omnichannel support

Omnichannel support wordt gemakkelijk met Zendesk

Uw gids over omnichannel support

Het magische kwadrant 2018 van Gartner voor het CRM Customer Engagement Center

Rechtvaardigheid in de klantrelatie

Klantloyaliteit cultiveren door het keuzeproces te begeleiden

Kennisbank
<5 min.

De beste zelfservice-ervaring voor klanten samenstellen

Het tijdperk van de klant: hoe bedrijven hun klantervaring transformeren met Zendesk

Het magische 2019 kwadrant van Gartner voor CRM

Klantentrouwheid kweken door een gedeelde identiteit te creëren

<5 min.

Benchmarks voor klantenservice-organisaties – Europa

<5 min.

Benchmarks voor klantenservice-organisaties – Noord- en Zuid-Amerika

Gidsen
<5 min.

Zendesk-klantenservicegids voor starters

<5 min.

Naleving van de AVG bij Zendesk

Kennisbank
5 - 10 min.

Beproefde werkwijzen voor kennisbeheer

1 2 3 4