Overslaan naar belangrijkste inhoud

De nieuwste verhalen

Pagina 2

Artikel
4 min read

Wat zijn Zendesk-formulieren

Bij Zendesk gebruiken we online formulieren die op de verschillende communicatiekanalen kunnen worden geïmplementeerd en waarmee…

Artikel
3 min read

Geef klanttevredenheid een boost met behulp van Zendesk Customer Service Reports

Alle verzoeken die bij de klantenservice binnenkomen vertellen een waardevol verhaal over je klanten. Wat willen…

Artikel
3 min read

Zo verbeter je de Net Promoter Score van jouw organisatie.

Welk rapportcijfer krijgen jullie van jullie klanten? De Net Promoter Score (NPS) is binnen de branche…

Artikel
5 min read

Integreer Asana in Zendesk voor meer functionaliteit

Veel gebruikers van Zendesk maken ook gebruik van Asana. Het is daarom heel fijn dat beide…

Artikel
4 min read

Dit is waarom succesvolle organisaties Jira en Zendesk integreren

Om de best mogelijke klantenservice te kunnen verlenen is het heel belangrijk dat interne processen goed…

Artikel
1 min read

Zendesk als omnichannel CRM

Wij helpen organisaties bij het realiseren van een hoge klanttevredenheid en het behalen van de bedrijfsdoelstellingen.…

Artikel
4 min read

Zo gebruik je CRM-data effectief

De mogelijkheden van CRM-systemen zijn tegenwoordig eindeloos. Dat is fantastisch omdat je met zoveel CRM-data binnen…

Artikel
7 min read

3 verborgen kosten van Freshdesk: Waarom lage licentiekosten misleidend kunnen zijn

Freshdesk zegt dat je geld bespaart door hun lage licentiekosten, maar er zijn grote nadelen om rekening mee te houden.

Artikel
3 min read

Zendesk neemt Tymeshift over en maakt AI-gedreven personeelsbeheer beschikbaar voor klanten

De overname versterkt de toewijding van het bedrijf om innovatieve omnichannel- en AI-mogelijkheden te bieden die uitmuntende klantervaringen mogelijk maken.

Abonneer je op de blog

De beste bron met informatie voor klantenservices met salestips, gidsen en best practices per sector. Sluit je bij ons aan.