Betere klantervaringen met omnichannel betrokkenheid

Door een omnichannel ervaring te ontwerpen is uw organisatie voorbereid op het leveren van uitzonderlijke klantenservice, zowel nu als in de toekomst. Hoewel het verleidelijk kan zijn om producten en kanalen mondjesmaat toe te voegen wanneer uw bedrijf groeit, wordt het later lastig om alles (uw gegevens) goed op elkaar te laten aansluiten en een consistente service-ervaring te leveren.

Bedrijven die een omnichannel oplossing van Zendesk hebben geïmplementeerd, melden dat zij hun investering binnen drie maanden na implementatie hadden terugverdiend en dat zij profiteren van voordelen zoals een hogere productiviteit van agenten, beter behoud van agenten, kostenbesparingen op diverse gebieden, minder onderhoud en afname in het aantal tickets als gevolg van zelfservice en automatisering.

Zoals u in dit whitepaper zult zien, kan uw organisatie met een omnichannel oplossing van Zendesk het volgende:

  • Door middel van gesprekken werken aan hechte langetermijnrelaties
  • Elk kanaal gebruiken, of alle kanalen
  • Gegevens omzetten in inzichten waarop u actie kunt ondernemen
  • Snel en slim antwoord geven met kunstmatige intelligentie

Ontdek hoe een omnichannel oplossing van Zendesk kan worden ingezet. De oplossing kan kant-en-klaar zijn of op maat worden gemaakt, speciaal afgestemd op uw wensen. In beide gevallen kunt u gemakkelijk kanalen in- of uitschakelen naarmate de voorkeuren van uw klanten veranderen, terwijl u centraal een geschiedenis bijhoudt van alle klantgesprekken.

Download het whitepaper en ontdek wat u met een omnichannel oplossing van Zendesk kunt bereiken.

Vul het onderstaande formulier in om het rapport te lezen

Geef uw voornaam op
Geef uw achternaam op
Geef een geldig e-mailadres op
Geef een geldig mobiel nummer op
Selecteer uw functieniveau
Selecteer uw afdeling

Bijna klaar. Vertel ons over uw bedrijf.

Geef uw bedrijfsnaam op
Selecteer aantal medewerkers
Stuur mij ook af en toe e-mails over producten en services van Zendesk. (U kunt zich op elk moment uitschrijven.)
Selecteer een optie

Uw aanvraag wordt verzonden. Een ogenblik geduld.